• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • flisan1989

cinapuffen och Evelina - jag håller lite tummarna att det är en nidis.. gud va sent man ger upp hoppet. har inte satt igång ordentligt än, mår väldigt illa idag men gravtest fortfarande negativt. Vi får väl se. Håll tummarna för mig! och tack för ert stödHjärta

• Leopard91

Är det någon som fått såhär starkt positiva ägglossningstest fyra dagar i rad? 
  • Fagelfri

jag hänger kvar i gruppe än för min mens kom visst inte alls och tempen steg igen idag haha. Fattar ingenting. Men vad tror ni? Kan man ha fått negativt alt spökstreck/svaga positiva på ett sånt testa tidigt gravidtest två dagar innan BIM och ändå vara gravid?

symtom: kaffe är äckligt och känsligt luktsinne. Väldigt trött sen i fredags och la mig liksom 20.00 igår och sov hela natten haha. 

så min fråga är: eftersom testa tidigt inte gav starkare resultat två dagar innan BIM- är det kört då?please, blir knäpp haha! 

vill egentligen bara förinta hoppet så besvikelsen blir mindre när mensen kommer. men hoppet finns ju där och fladdrar :(

bifogar min troliga spökstreck från i söndags. det igår hade ett likadant spökstreck, varken svagare eller starkare.

• Loppster

Hej tjejer. Hade ägglossning i söndags så äl+2 idag min temp höjdes 0,4 även haft känningar i ena äggstocken.

imorse när jag gick på toa så hade jag äl sekret igen. Trådigt. Och nu när jag var på toa så kom det ännu mer sekret typ äggvita. fattar Ingenting? Blev det aldrig någon ägglossning i söndags så kroppen Försöker igen? Eller släpper det ett ägg till? 

min mamma är tvåäggstvilling så vet att det finns möjlighet att släppa två ägg men har aldrig upplevt det såhär innan.. 

• Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-08 07:57:55 följande:
    Åh vad glad jag blir!! grattis! Då kör vi båda på digitalt på torsdag Drömmer
    Tack! Ja det får vi göra {#emotions_dlg.flower}
    evelinagra1 skrev 2022-03-08 08:13:34 följande:

Håller tummarna för er butembobaby och pico!!
    min temp sjönk idag, inte under linjen dock så är väl inte kört även fast det känns så haha..

Tack! Inget är kört så länge mensen inte kommit ;) håller tummarna för dig också!
    Loppster skrev 2022-03-08 10:40:46 följande:
    Botembobaby: men åh vad glad jag blir. Hoppas hoppas Hjärta

Tack Loppster! Håller tummarna att du också får revansch snart Hjärta
  • Butembobaby

ÄL+11 känner mig mycket bättre idag. Febern släppte i natt, och idag har jag kunnat äta lite iaf. 

Håller alla tummarna på att illamåendet jag känner är magsjukan, och att jag inte ska behöva må såhär i månader framöver nu Drömmer

Har haft tur och sluppit illamående i mina tidigare graviditeter, så hoppas jag slipper nu med. Tajmingen med att vi ska gå tillbaks till kontoret igen efter ett års hemarbete känns ju inte helt kompatibel med gravid illamående 

• ems1991

BIM-4 tog precis ett gravtest från testlagret som var negativt såklart. Vet inte om man ska fortsätta hoppas denna månad eller ge upp

• flisan1989

Så tänkte välkomna er in i min tankeverkstad och kanske är det någon som varit gravid tidigare som haft nidblödning?

min Cykel kan variera mellan 27-31 dagar ca. Förra månaden hade jag 31 dagars cykel och efter det  med positivt ägglossningstest  på dag 12. Låg då och dag 13. Idag, cykeldag 26 fick jag en liten blödning på morgonen. Rätt ljusrött/rosa och sen ingenting efter. Däremot lite mensvärk. Kan det vara så att det är en nidblödning eller greppar jag bara efter halmstrån nu? medveten om att det visar sig säkert senare idag om det är mens men tänkte att jag behöver ventilera lite innan. man hoppas ju in i det sista..

• Leopard91
    flisan1989 skrev 2022-03-08 15:11:15 följande:

Så tänkte välkomna er in i min tankeverkstad och kanske är det någon som varit gravid tidigare som haft nidblödning?

min Cykel kan variera mellan 27-31 dagar ca. Förra månaden hade jag 31 dagars cykel och efter det  med positivt ägglossningstest  på dag 12. Låg då och dag 13. Idag, cykeldag 26 fick jag en liten blödning på morgonen. Rätt ljusrött/rosa och sen ingenting efter. Däremot lite mensvärk. Kan det vara så att det är en nidblödning eller greppar jag bara efter halmstrån nu? medveten om att det visar sig säkert senare idag om det är mens men tänkte att jag behöver ventilera lite innan. man hoppas ju in i det sista..

När jag var gravid med min dotter så fick jag en blödning, kommer inte ihåg helt när Men tror det var nära Bim. 
  • Grodan90
    flisan1989 skrev 2022-03-08 15:11:15 följande:

Kan absolut vara nidblödning, tror det kan komma 7-14 dagar efter ägglossning beroende på när ägget fäster :) jag har fått nidblödning alla mina tre graviditeter och då har det kommit blodblandade flytningar på bim.
Svar på tråden BIM mars 2022