• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Mref

Okej, känner att jag behöver lite svar på tal, ni kanske kan hjälpa mig?

jag och min sambo planera barn. jag avslutade mina p-piller i januari. och exakt en månad senare fick jag min mens. Vi hade sex 2-3 ggr runt ägglossning och nu är jag på Bim+3 och tog ett negativt test idag. Fick även extremt små bruna flytningar samma dag som mensen borde kommit. Detta höll i ca 1.5 dag och nu kommer det inget alls. Har lite molande värk i magen, men verkligen inte som jag brukar få när jag har mens. har inga andra symptom..

varför testar jag negativt? eller inbillar jag mig? Vad tror ni?

• Mirre24431

Tror det var ett testa tidigt! 

Skall testa med ett vanligt imorgon (har bara såna hemma????)

• Pico
    Mirre24431 skrev 2022-03-07 19:25:05 följande:

Menade inte frågetecken utan gjorde en emoji som blev konstig!

Spännande! Du får uppdatera oss när du testat igen Skrattande
  • Mirre24431

Jag och sambon kunde inte hålla oss! Vi tog ett clear blue vanligt test! Visst ser man något? 

• Felicccccia
    Mirre24431 skrev 2022-03-07 20:31:51 följande:

Jag och sambon kunde inte hålla oss! Vi tog ett clear blue vanligt test! Visst ser man något? 

Såg ditt tidigare test och detta. Det måste vara positivt! Mina första test såg likadana ut. Stort Grattis! <3
  • Cinapuffen

Det ser ut som ett brett svagt streck, så jag skulle tolka det som positivt. Solig
  • Kiiwii

Ser positivt ut :)
  • Idaj0

Hej! Jag är helt ny på familjeliv och undrar jag lägger till mig på listan? Glad Jag har bim 27/3 Kyss

• Mirre24431

Tack så mycket! Skall ta ett digitalt om några dagar tänker jag! Är dock rätt säker på att jag är gravid för helsike vilket illamående som dök upp iförrgår och fortsätter starkt idag ;) Lycka till ni andra <3

Svar på tråden BIM mars 2022