• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Butembobaby

Vågar knappt tro att det är sant, men fick ett svagt sträck i morse ÄL+11 Plus 

Vågar inte ropa hej ännu då jag hade tidigt missfall I januari, men nog känns det kul att få plussa Hjärta

Har digitalt hemma som jag nog tar på torsdag då jag har BIM. 

Vet inte om det syns på bilden, men tydligt i verkligheten 
    .

• Pico
    Butembobaby skrev 2022-03-08 07:08:28 följande:

Vågar knappt tro att det är sant, men fick ett svagt sträck i morse ÄL+11 Plus 

Vågar inte ropa hej ännu då jag hade tidigt missfall I januari, men nog känns det kul att få plussa Hjärta

Har digitalt hemma som jag nog tar på torsdag då jag har BIM. 

Vet inte om det syns på bilden, men tydligt i verkligheten 
    .

Åh vad glad jag blir!! grattis! Då kör vi båda på digitalt på torsdag Drömmer
  • evelinagra1

Håller tummarna för er butembobaby och pico!!
    min temp sjönk idag, inte under linjen dock så är väl inte kört även fast det känns så haha..

• Cinapuffen
    evelinagra1 skrev 2022-03-08 08:13:34 följande:

Håller tummarna för er butembobaby och pico!!
    min temp sjönk idag, inte under linjen dock så är väl inte kört även fast det känns så haha..

Min temp sjönk oxå idag. Men jag vågar inte riktigt lita på min temp för den brukar vara helt bananas av och till utan anledning. Tungan ute
  • evelinagra1
    Cinapuffen skrev 2022-03-08 10:09:17 följande:
    Min temp sjönk oxå idag. Men jag vågar inte riktigt lita på min temp för den brukar vara helt bananas av och till utan anledning. Tungan ute

när har du BIM? Hoppas att den inte sjunker mer för oss imorgon Tungan ute

• flisan1989

Här fick jag mens två dagar för tidigt? hänger kvar o ser hur det går för er andra Hjärta

• evelinagra1
    flisan1989 skrev 2022-03-08 10:14:16 följande:

Här fick jag mens två dagar för tidigt? hänger kvar o ser hur det går för er andra Hjärta

Åå nej va tråkigt, är ganska säker på att min kommer imorgon kväll eller på torsdag också
    :( 
  • Leopard91

Hej, 

vill ni hjälpa mig lite.. jag har gjort ägglossningstester och fick positivt utslag för ägglossning 1 mars.. Vi hade sex både den 27 och den 1:e.. sen har jag fortsatt ta ägglossningstester bara för att vara helt säker på att det var då.. då jag bara varit fri från spiral sedan 10 Jan. 
    nu till min fråga.. jag har nu i 3 dagar fått positiva ägglossningstester igen.. nu än mer positiva.. har någon upplevt likadant? 

se bild nedan.. 

• Cinapuffen
    flisan1989 skrev 2022-03-08 10:14:16 följande:

Trist! Håller tummarna för nästa omgång! {#emotions_dlg.flower}
    evelinagra1 skrev 2022-03-08 10:13:48 följande:

när har du BIM? Hoppas att den inte sjunker mer för oss imorgon Tungan ute

Jag har BIM på lördag. Så hoppet är inte ute än! Drömmer Håller tummarna för oss imorn. Solig
Svar på tråden BIM mars 2022