IVF start mars 2022
Inte en aning faktiskt, känns inte som att dom kommer se nått eftersom dom inte gjorde de natt till torsdag.. men man kan ju alltid hoppas
Visst hade du insättning 4/4? När va ni på vul och såg? Försöker räkna ut när de skulle kunna synas isåfall på mitt.. gjorde insättning 9/4 med en 2 dagars så hur ska man räkna? För de är 4v sedan, och om ja räknar från mensens första dag så är de 7v sen
Fick kasta oss iväg idag igen för nytt vul. Syntes inget någonstans nu heller. Ska ta nytt hcg prov på onsdag och har de inte sjunkit då så blir det metotrexat. Gravid är jag ju men dom hittar inte graviditeten. Får ja ondare eller blödning igen så skulle vi åka in tidigare.
Hade du högt hcg när du opererades? Hon sa igår att de bara blir operation om värdet är över 5000. Och sålänge de inte är över 5000 och jag inte är påverkad samt att dom faktiskt inte vet vart graviditet är så blir de nog medicinen
Har du hört nåt mer? ökar hcg?
ja man blir ju alltid besviken när det inte tar sig men visst har ni ägg i frysen? Så du slipper behandling iaf?
Längesen vi skrev nått här! Hur går det för er alla??
Jag fick tillbaka en 5dagars den 2/11 och plussade den 7/11
Va inne på gyn häromdagen för har haft så ont i magen, dom såg fostersäcken men inte mer än så, är dock bara i v 5+4 är så nervös att det inte ska gå vägen!!
Vi mår bra och hon växer bra men är väldigt liten.
Härligt att få se hjärtat!
Jag hann bara gå upp 12 kg innan vi tog ut henne. Hon va då 41 cm och 1870g :)
tyckte det va mysigt att va gravid så känner mig snuvad på sista månaden, haha!
Nu har jag bara 8 dagar kvar till BF Magen är stor & har nog gått upp ca 20kg
Men vilken otrolig resa. Är så tacksam
Vet att det är en pojk som ska komma ut till oss & jag är så spänd!
Lycka till till alla i tråden
Va mysigt det är såhär i början när de är så små :)
Vår tjej, Tuva, är 4,5 v nu och väger ca 2500 så hon går upp lite i vikt varje dag :)
Igår 30/12 kom vår pojke på BF+7 . Har aldrig varit lyckligare!