IVF start mars 2022
Jag har fått åka in med ballongmage igen och tömt vätska. Den läkaren sa att detta kan sitta i till vecka 8 och det är typ mer än 2 veckor kvar :(
Men fy stackare hoppas du slipper göra det nått mer!
Okej tjejer detta är märkligt! Åkte till akuten ikväll för att jag är så yr och inne på blödarveckav3. Börjar dock avta. Fick ta gravtest och de va positivt???? Testade nu när ja kom hem och de står 2-3v
På vul såg han inget så väntar på blodprovet som han skulle ringa om imorgon. Hade testdag 25 april och då va de ju neg hur kan då clearblue visa 2-3v?
Vågar fan inte bli glad än förens ja vet provsvaret imorgon. Och jag har ju blött så sinnessjukt mycket redan 1v innan testdagen
Åh va spännande! De kan inte se nåt på VUL så tidigt men de mäter hcg värdena och ligger de i linje med normal graviditet så kan du mycket väl va gravid! Finns de som får som vanlig mens och inte tror de är gravida men sen får symtom :) Blödning 3 v tror jag att jag hört nån gång men det bör va ovanligt.
Skriva när de hört av sig!
Ingen läkare ringt.. såg på 1177 att de bara ökat med 3 och de är 33h mellan proverna. Får säkert ta nytt på måndag och då borde de ju ökat 3ggr iaf. Känns som med så lite ökning -utomkveds?? Fan hade bara ställt in mig på lååång mens och så blir de såhär :(
Nu ringde han. Får komma in på söndag på jourtid för blodprov och vul