• Anonym (Skäms)

    Varför blev jag kåt? Skäms

    Igår var jag på ett vattengympapass. Det sena passet vid 21.00. Efteråt gick jag in i bastun och där satt en man och två kvinnor. Kvinnorna gick nästan när jag kom. Efter en stund när jag slår upp blicken så ser jag att han är naken under sin handduk och han har stånd. Han blundar och jag låtsas blunda men tjuvkikar. efter någon minut så slaknar han och efter ytterligare någon minut går han därifrån. Jag sitter kvar och jag känner att jag borde blivit arg men istället blev jag upphetsad av det. Jag såg även på bänken där han satt att det måste runnit ur sperma från honom.

    är jag konstigt som inte blev arg och anmälde honom? 

  • Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms
  • Anonym (ööö)

    varför är det så många nya trådar på kåt-tema sen nån dag tillbaka ? Är det du som skrivit alla? 

  • Anonym (Skäms)

    Det här är min första tråd på FL på säkert fem år så nej. 

  • Anonym (Teddy)

    Varför skulle du blivit arg för att han hade stånd? Tror du han fick det endast för att jävlas med dig? Hur självcentrerad är du egentligen? 

  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-04-25 15:55:07 följande:

    Varför skulle du blivit arg för att han hade stånd? Tror du han fick det endast för att jävlas med dig? Hur självcentrerad är du egentligen? 


    För att han visade det? Blev som sagt inte det men känner på mig att om jag skulle berätta det här för mina tjejkompisar så skulle alla säga att jag borde polisanmält honom. 
  • Anonym (***))
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 15:58:12 följande:
    För att han visade det? Blev som sagt inte det men känner på mig att om jag skulle berätta det här för mina tjejkompisar så skulle alla säga att jag borde polisanmält honom. 
    Fast du kommer ju inte att berätta, eftersom du skäms. Du kommer aldrig att våga berätta sanningen om varför du inte anmälde.
  • Anonym (Teddy)

    Visade hur? Hade han inte handduk runt underkroppen? Vad säger reglerna vad gäller bastubad? Du får väl kolla reglerna och avgöra om han har brutit mot dem. 

  • Tompa2022

    Vet inte vad du vill uppnå med denna tråd, men det är väldigt underligt att bada bastu naken med blandade kön på en anläggning. Normalt brukar väl män och kvinnor ha sina respektive omklädningsrum med sin egen dusch och bastu?

    Att sitta med en erektion och få utlösning är ingenting annat än sexuella trakasserier. Oavsett att du reagerade positivt, så är det ingenting som personen kunde veta och han borde ha utgått ifrån att det inte är önskvärt. För att inte tala om att man inte liksom lämnar sina kroppsvätskor där någon annan kommer att sitta.

     

  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 15:58:12 följande:
    För att han visade det? Blev som sagt inte det men känner på mig att om jag skulle berätta det här för mina tjejkompisar så skulle alla säga att jag borde polisanmält honom. 
    Jag försökte citera dig men det gick inte. Se vad jag har skrivit ovan.
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (***)) skrev 2022-04-25 16:00:44 följande:
    Fast du kommer ju inte att berätta, eftersom du skäms. Du kommer aldrig att våga berätta sanningen om varför du inte anmälde.
    Förmodligen inte. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-04-25 16:00:57 följande:

    Visade hur? Hade han inte handduk runt underkroppen? Vad säger reglerna vad gäller bastubad? Du får väl kolla reglerna och avgöra om han har brutit mot dem. 


    Jag har aldrig sett någon naken där tidigare. Reglerna vet jag inte. Jag hade baddräkt plus handduk men han hade bara handduk runt sig men när han satte upp en benet så såg man liksom allt. 
Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms