• Anonym (Skäms)

Varför blev jag kåt? Skäms

Igår var jag på ett vattengympapass. Det sena passet vid 21.00. Efteråt gick jag in i bastun och där satt en man och två kvinnor. Kvinnorna gick nästan när jag kom. Efter en stund när jag slår upp blicken så ser jag att han är naken under sin handduk och han har stånd. Han blundar och jag låtsas blunda men tjuvkikar. efter någon minut så slaknar han och efter ytterligare någon minut går han därifrån. Jag sitter kvar och jag känner att jag borde blivit arg men istället blev jag upphetsad av det. Jag såg även på bänken där han satt att det måste runnit ur sperma från honom.

är jag konstigt som inte blev arg och anmälde honom? 

• Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms
  • Anonym (Bastuskoj)

Vem vet, det kanske hände nåt med de andra kvinnorna innan du kom in? 

• Anonym (Skäms)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-25 16:36:28 följande:

Vad finns det att skämmas över och varför ska du hyckla och låtsas vara viktoriansk nunna och känna dig kränkt över att han oxå var kåt bara för att du skäms över din egen reaktion?

Snubben fick stånd för att han förmodligen blev kåt av X anledning (kanske kvinnorna som satt där tidigare?) Men varför skulle det vara anledning att anmäla honom eller känna dig megakränkt över när du själv vart kåt du med? Är din kåthet på nåt sätt "renare" än hans?

Man slutar aldrig förundras över människors förmåga till hyckleri och dubbelmoral.

Du måste väl inte vara elak? Sen syns det ju inte att jag blev det. 
  • Anonym (Skäms)
    Real Time skrev 2022-04-25 16:13:45 följande:

Varför tror du att du blev kåt? För att den var stor?

Jag vet inte varför. Det var en helt vanlig man. Varken stor eller liten någonstans. det såg bara väldigt härligt och avslappnande ut. Jag gillar helt vanliga män mest. det finns så många så kallade hunkar där och dom är bara störiga enligt mig.
  • exandthecity
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 16:39:28 följande:
    välkommen till internet 2022 (tyvärr). kanske var trevligare för 5 år sedan när du var här (?)
    om nån känner för retro-surfande i gästvänligt klimat så bjussar jag på en länk:
    www.svt.se/text-tv/100
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 16:39:28 följande:
    Vadå elak, jag säger bara som det är, du blev bevisligen själv kåt, men att han oxå vart kåt är tydligen helt fel, du får vara kåt men inte han, på vilket sätt menar du att det inte skulle vara hyckleri/dubbelmoral? 

Ja mäns könsorgan hänger utanför kroppen, ditt går inåt. Naturen har utformat oss så det är inget nån av oss själva valt, tanken är att den där som hänger utanför ska kunna stoppas i den så går inåt och för att kunna göra det så måste den som hänger utanför stå, basic biologi.

Men bara för att mäns könsorgan hänger ut betyder det då att de inte får bli kåta?
    Men kvinnor däremot får gå runt och vara hur kåta de vill för det syns inte?
  • Anonym (Skäms)
    exandthecity skrev 2022-04-25 16:47:02 följande:
    välkommen till internet 2022 (tyvärr). kanske var trevligare för 5 år sedan när du var här (?)
    om nån känner för retro-surfande i gästvänligt klimat så bjussar jag på en länk:
    www.svt.se/text-tv/100
    Tycker de flesta håller god ton trots att man kan tycka olika. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-25 16:53:59 följande:
    Vadå elak, jag säger bara som det är, du blev bevisligen själv kåt, men att han oxå vart kåt är tydligen helt fel, du får vara kåt men inte han, på vilket sätt menar du att det inte skulle vara hyckleri/dubbelmoral? 

Ja mäns könsorgan hänger utanför kroppen, ditt går inåt. Naturen har utformat oss så det är inget nån av oss själva valt, tanken är att den där som hänger utanför ska kunna stoppas i den så går inåt och för att kunna göra det så måste den som hänger utanför stå, basic biologi.

Men bara för att mäns könsorgan hänger ut betyder det då att de inte får bli kåta?
    Men kvinnor däremot får gå runt och vara hur kåta de vill för det syns inte?
    Man får väl vara hur kåt man vill men det är väl en skyldighet att inte visa det öppet? 
  • Real Time
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 16:42:00 följande:
    Jag vet inte varför. Det var en helt vanlig man. Varken stor eller liten någonstans. det såg bara väldigt härligt och avslappnande ut. Jag gillar helt vanliga män mest. det finns så många så kallade hunkar där och dom är bara störiga enligt mig.
    Åh, du anar inte hur härligt det är att läsa att det faktiskt finns några enstaka kvinnor som tänder på oss vanliga män utan jättetjocka kukar och tvättbräda 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 16:55:42 följande:
    Man får väl vara hur kåt man vill men det är väl en skyldighet att inte visa det öppet? 
    Vadå visa det öppet, du skrev väl att han hade handduk?

Alltså, jag vet inte om du vet hur kukar funkar men man kan inte styra dem med tankekraft. Precis som du inte kan styra över om du blir våt så kan män inte styra sitt stånd. Blir man kåt så ställer den sig upp, det är liksom så den är tänkt att funka.
  • Anonym (jaha)
    Real Time skrev 2022-04-25 16:56:53 följande:
    Åh, du anar inte hur härligt det är att läsa att det faktiskt finns några enstaka kvinnor som tänder på oss vanliga män utan jättetjocka kukar och tvättbräda 
    Ja tills de anmäler dig som TS tydligen tycker hon borde gjort.
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 15:42:34 följande:

är jag konstigt som inte blev arg och anmälde honom? 

Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms