• Anonym (Skäms)

Varför blev jag kåt? Skäms

Igår var jag på ett vattengympapass. Det sena passet vid 21.00. Efteråt gick jag in i bastun och där satt en man och två kvinnor. Kvinnorna gick nästan när jag kom. Efter en stund när jag slår upp blicken så ser jag att han är naken under sin handduk och han har stånd. Han blundar och jag låtsas blunda men tjuvkikar. efter någon minut så slaknar han och efter ytterligare någon minut går han därifrån. Jag sitter kvar och jag känner att jag borde blivit arg men istället blev jag upphetsad av det. Jag såg även på bänken där han satt att det måste runnit ur sperma från honom.

är jag konstigt som inte blev arg och anmälde honom? 

• Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-04-28 18:47:15 följande:
    Jag skulle låtsas som om inget hade hänt. Låt honom göra sin grej liksom, sen måste du ju inte basta med honom igen, eller om du vill bli kåt eller att det ska leda till nåt annat så kan du ju göra det ;)
    Sant. 
  • Anonym (Frågvis)

Så hur tror du att du kommer göra nästa gång om det nu blir en nästa gång....?

• Anonym (Skäms)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-04-29 07:01:03 följande:

Så hur tror du att du kommer göra nästa gång om det nu blir en nästa gång....?

Det hände igen för ungefär tre timmar sedan. samma man satt i bastun när jag öppnade dörren och skulle in. Men jag valde att inte gå in och sätta mig utan vände på klackarna och gick till en annan bastu. Hjärtat bultade när jag såg att det var han, blev stressad. 
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-01 16:28:36 följande:
    Det hände igen för ungefär tre timmar sedan. samma man satt i bastun när jag öppnade dörren och skulle in. Men jag valde att inte gå in och sätta mig utan vände på klackarna och gick till en annan bastu. Hjärtat bultade när jag såg att det var han, blev stressad. 
    Du var ?stånd?- aktig då. Ursäkta men kunde inte låta bli.....

Men kan du placera dina känslor nu då? Är du äcklad eller tänd på honom eller själva situationen?
  • Anonym (Hejhopp)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-04-25 15:42:34 följande:
    Varför blev jag kåt? Skäms

Igår var jag på ett vattengympapass. Det sena passet vid 21.00. Efteråt gick jag in i bastun och där satt en man och två kvinnor. Kvinnorna gick nästan när jag kom. Efter en stund när jag slår upp blicken så ser jag att han är naken under sin handduk och han har stånd. Han blundar och jag låtsas blunda men tjuvkikar. efter någon minut så slaknar han och efter ytterligare någon minut går han därifrån. Jag sitter kvar och jag känner att jag borde blivit arg men istället blev jag upphetsad av det. Jag såg även på bänken där han satt att det måste runnit ur sperma från honom.

är jag konstigt som inte blev arg och anmälde honom? 

Det är väl skönt att du blev lite blöt av det,  du kanske tom. haft en skön stund hemma med dessa tankar också.
  • Anonym (Yeah right?)
    Anonym (Hejhopp) skrev 2022-05-01 19:05:37 följande:
    Det är väl skönt att du blev lite blöt av det,  du kanske tom. haft en skön stund hemma med dessa tankar också.
    Alla kvinnor som blir blottade för går genast hem och rullar sprattelknappen.
    Vi män och våra kön är enbart till för att få kvinnor att lämna snigelspår på parketten.
    Även om hon blev kåt av situationen så tvivlar jag på att hon var tvungen att rulla clot-iris till minnet av en blottare.
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-05-01 18:04:50 följande:
    Du var ?stånd?- aktig då. Ursäkta men kunde inte låta bli.....

Men kan du placera dina känslor nu då? Är du äcklad eller tänd på honom eller själva situationen?
    Jag vet inte. 
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-02 19:42:32 följande:
    Jag vet inte. 
    Nähä? Eftersom du tvekar tolkar jag det lite som du skäms? Och du blev tänd av själva händelsen.

Så nu är du själv äcklig? Bara en fundering...
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-05-02 20:01:07 följande:
    Nähä? Eftersom du tvekar tolkar jag det lite som du skäms? Och du blev tänd av själva händelsen.

Så upplever jag det också!
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Frågvis) skrev 2022-05-02 20:01:07 följande:

Lite åt det hållet kanske. 
Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms