• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • burleskburkläsk
    Aniiee skrev 2025-07-27 23:08:31 följande:
    Ah! Sankyo! 
    Vassegoa!
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2025-07-27 23:08:31 följande:
    Ah! Sankyo! 
    Men du har betydligt svårare ord i din signatur.
    Vad betyder det?
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2025-07-28 00:15:10 följande:
    Men du har betydligt svårare ord i din signatur.
    Vad betyder det?
    Det är japanska, skrivet med vårt alfabet. Det betyder ungefär "det som är mitt är mitt, och det som är ditt är också mitt". En "ond" version av det romantiskt menade "what's mine is yours".
    Omae no mono wa watashi no mono, watashi no mono mo watashi no mono
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2025-07-28 01:08:26 följande:
    Det är japanska, skrivet med vårt alfabet. Det betyder ungefär "det som är mitt är mitt, och det som är ditt är också mitt". En "ond" version av det romantiskt menade "what's mine is yours".
    Ah!
  • RaYzLeR

Är jag ensam vaken idag? Jag kollar på Final Destination: Bloodlines som jag hyrde på min Boxer TV Hub Mini. Glad

• Mayjel
    RaYzLeR skrev 2025-08-30 02:20:56 följande:

Är jag ensam vaken idag? Jag kollar på Final Destination: Bloodlines som jag hyrde på min Boxer TV Hub Mini. Glad

Jag är vaken. Kollade också på skräckis, tog ut Halloween ett par månader i förväg här. Tittade just på Saw, den första av typ 20 filmer. Vilket larvigt slut. Inte imponerad av twisten alls. 
  • RaYzLeR
    Mayjel skrev 2025-08-30 02:32:39 följande:
    Jag är vaken. Kollade också på skräckis, tog ut Halloween ett par månader i förväg här. Tittade just på Saw, den första av typ 20 filmer. Vilket larvigt slut. Inte imponerad av twisten alls. 
    Har du sett den senaste Saw-filmen? Saw X har jag för mig att den heter. Den var rätt så bra tyckte jag.

Idag går jag nog inte och lägger mig. Jag är på filmhumör. Det blir att dricka några koppar kaffe och energidryck. Glad
  • Mayjel
    RaYzLeR skrev 2025-08-30 02:45:52 följande:
    Har du sett den senaste Saw-filmen? Saw X har jag för mig att den heter. Den var rätt så bra tyckte jag.

Idag går jag nog inte och lägger mig. Jag är på filmhumör. Det blir att dricka några koppar kaffe och energidryck. Glad
    Aj då, kommer du att vända på dygnet då. Men det kanske inte gör nåt.

Den senaste i Saw-serien har ju fått ett hyfsat högt betyg på filmsidan IMDB så ja, det blir nog till att se den också, efter jag plöjt igenom alla uppföljare innan den.
    Inga fler fåniga och ologiska twister bara tack!
  • Anonym (Fredrik Liksom)

Usla fl, skrev ett lååångt inlägg i en tråd och sen bara försvann det när reklamen poppade upp.

• Anonym (Fredrik Liksom)

Äntligen höst. Gott att slippa gå och lägga sig när det är ljust och att det svalare och mer syre i luften.

Jag ser fram mot höstpromenader och att räfsa löv. Allt blir så enkelt. Sommaren är så full av måsten.

Den här hösten ska jag unna mig lite ledigt och släppa lite på mina krav om att göra allt perfekt.

Har ni några höstlöften?

Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!