• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Mayjel

Inga löften här, inte mer än att jag lovat mina syskonbarn en runda med godistiggande på Halloween.

Tänkte även bjuda dem på en apelsinmoussetårta i form av en pumpa, för att ära dagen ytterligare. Kan förstå att denna godisdag är helig för många barn.

Men det är ju flera månader framåt så.

• Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2025-10-11 21:34:07 följande:

Hej hej

Shhh! Alla sover!
    Omae no mono wa watashi no mono, watashi no mono mo watashi no mono
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2025-10-11 22:00:56 följande:
    Shhh! Alla sover!
    😬

Men bra att du är vaken Aniiee!

Mår du bra?
  • fultextad användarhandbok

En sen hösthälsning till er, antingen ni är kvar eller ej. Hoppas att ni har det bra.

• FredrikLiksom
    fultextad användarhandbok skrev 2025-10-23 16:17:06 följande:

En sen hösthälsning till er, antingen ni är kvar eller ej. Hoppas att ni har det bra.

Hej!
    Kul med ett inlägg i tråden. Jag har det bra!
    Hoppas på detsamma med dig?
  • fultextad användarhandbok
    FredrikLiksom skrev 2025-11-03 16:24:10 följande:
    Hej!
    Kul med ett inlägg i tråden. Jag har det bra!
    Hoppas på detsamma med dig?
    Hej, det var trevligt att läsa! Jag hade en bra period, och så en riktigt dålig, som jag håller på att återhämta mig från nu, så man får nog säga att det är bra! Hoppas att du har trevliga projekt och planer på gång.
  • FredrikLiksom
    fultextad användarhandbok skrev 2025-11-06 22:13:50 följande:
    Hej, det var trevligt att läsa! Jag hade en bra period, och så en riktigt dålig, som jag håller på att återhämta mig från nu, så man får nog säga att det är bra! Hoppas att du har trevliga projekt och planer på gång.

Beklagar att du haft en jobbig period men härligt att du håller på att återhämta dig 

Ja det knallar på. Jag har lite olika projekt som jag hoppar emellan så det flyter bra.

• Eurydike 87
    fultextad användarhandbok skrev 2025-10-23 16:17:06 följande:

Här kommer en ännu senare hösthälsning, en tidsenlig vinterhälsning, en tidig vårhälsning och en rysligt tidig sommarhälsning tillbaka! Kul att se dig igen 🍁❄️🌷🌻
  • Eurydike 87
    fultextad användarhandbok skrev 2025-11-06 22:13:50 följande:
    Hoppas att du har hunnit återhämta dig efter den tuffa perioden och nu undrar jag förstås hur det gick på det stora äventyret? ⛵️
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!