Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Jag är död! Det här är fan värre än Tokyo..... Kan det komma lite regn här ute, tack?
Annars har jag ett ny projekt: "cyckla" (virtuellt, med träningscyckel) frårn Kirkenes i norra Norge till Aten i Grekland, längd Europas kust, med avstickare till GB och Irland.
Annars mår du?
Jag är död! Det här är fan värre än Tokyo..... Kan det komma lite regn här ute, tack?
Annars har jag ett ny projekt: "cyckla" (virtuellt, med träningscyckel) frårn Kirkenes i norra Norge till Aten i Grekland, längd Europas kust, med avstickare till GB och Irland.
Annars mår du?
Håller med! Det är lite väl torrt och varmt just nu.
cykla virtuellt? Wut?
Du hittar alltid alla moderna grejer jag inte hört talas om.
Smart grej.
Jo tack, det är bara fint! Även om jag skulle vilja ha lite mer semester.
Trådlyft!
2 månaders sen det hände något här.
Hur mår ni?
Hallå där i natten!
Under de här 2 månaderna har jag äntligen vuxit upp och slutat göra allt som är roligt. Jag har gått och lagt mig innan nattugglan och klivit upp före tuppen. Dessutom har jag inte rört en endaste droppe kaffe!
Skojade bara 😂 Allt är precis som förut!
Men jag mår bra och Fultextad får vi nog inget svar från just nu, för hon har gett sig ut på äventyr ⛵️ Själv har jag haft semester! En riktig långkörare 😎
Var har du hittat på på semestern?
Hallå där i natten!
Under de här 2 månaderna har jag äntligen vuxit upp och slutat göra allt som är roligt. Jag har gått och lagt mig innan nattugglan och klivit upp före tuppen. Dessutom har jag inte rört en endaste droppe kaffe!
Skojade bara 😂 Allt är precis som förut!
Men jag mår bra och Fultextad får vi nog inget svar från just nu, för hon har gett sig ut på äventyr ⛵️ Själv har jag haft semester! En riktig långkörare 😎
Var har du hittat på på semestern?
Nattugglor mitt i dagssolen, det var otippat! ✌️😛
Nattugglor mitt i dagssolen, det var otippat! ✌️😛