BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Jag plussade deb 17e maj, beräknad 25e januari med första barnet.
Är jättegärna med i gruppen på fb :)
Ni som vill vara med i fb gruppen får skriva ett meddelande till Lindflower här på fl så blir ni insläppta
Vi plusade för en vecka sedan och är i stor chock då sonen är 5 månader. Haft märkliga symtomer och nu väntar vi med längtan att allt ska gå bra men samtidigt en stor oro. :D
Vi plusade för en vecka sedan och är i stor chock då sonen är 5 månader. Haft märkliga symtomer och nu väntar vi med längtan att allt ska gå bra men samtidigt en stor oro. :D
Nu går tiden så långsamt, vill bara att det ska bli fredag!
Jag hoppar med här.. plussade precis. bf 30/1 tredje barnet!
Hej på er!
Hej alla,
Nu väljer jag att lägga till mig i BF lista direkt. Vi hade ett tidigt missfall i v 5 förra månaden och då väntade jag med att skriva upp mig på en BF lista utifall att. Men nu känner jag att jag vill tänka positivt och framåt. Det är också en fördel att man kan stötta varandra. Jag förstår att fler är i samma sits som mig och det är inte lätt att släppa all oro, men tänker att det kommer bli så som det är menat och denna gången ska jag slappna av och tänka positivt. Ska bli roligt att följa varandra under denna resan :). BF 29/1
1/1 Anonym (1/1), första barnet
Grattis alla!!!
Plussade i fredags digitalt 2-3. BF enligt Preglife är 29 januari baserat på 40 veckor graviditet. 5+0 idag.
Första barnet, och jag är väldigt nervös för MF och MA då det tyvärr förekommit i nära relationer runt omkring mig nyligen. Ska försöka tänka positivt - är det menat så är det och det finns inget jag kan påverka mer än det jag kan.
1/1 Anonym (1/1), första barnet
3/1 Lilablommande, första barnet
Menar 4+0!!!