Anonym (Sadie) skrev 2022-06-01 08:44:32 följande:
Jag tror inte att ngn man ska komma o rädda mig o göra mig lycklig. Absolut inte. Jag klarar mig utmärkt själv. Bara uttryckte att det vore roligt att träffa någon, men jag är inte desperat. Känner mer som så att jag kommer aldrig kommer acceptera någon man.
det med intressen är oxå svårt. Finns massor av saker jag vill o kan tänka mig att göra men har inga vänner att göra det med. Det är svårt att få nära kontakt med tjejer är min allmänna upplevelse av tjejer i vuxen ålder. De vänner jag har umgåtts med förut har förhållanden och kan aldrig umgås om deras man är hemma. Väldigt mystiskt beteende av vuxna personer tycker Jag.
Läste nåt om att nån tror jag har flera kullar med barn o det har jag inte. Har heller inte varannan vecka barn. Har barn hela tiden. Och det går utmärkt att lämna barnen om jag vill göra nåt. Det är bara de att jag vill göra det tillsammans med någon. önskar jag hade massor av vänner
Så vad behöver DU göra för att förändra din situation? För som sagt, det är bara du som kan gör jobbet.
appen -go friendly- är super. Det är ett nätverk med tjejer som precis som du, söker vänner eller sammanhang. Kvinnor som vill resa, vandra, ha bokcirklar och söker folk som vill hänga på. Testa.
Har en moster som över sommaren anmält sig till språkresa för 50 åringar och hon ska även till Spanien och måla akvarell- hon har träffat nya vänner via dessa sammankomster.
vänner finns. Du letar nog bara i fel segment och Inte bland likasinnade.