Lama21 skrev 2022-12-10 21:14:22 följande:
Grattis! Du satte in din i söndags va? Några symptom än? Jag satte in en 5-dagars i måndags och håller på att noja sönder, känner typ inget. Har lite typ mensvärk som kommer och går ibland, men kan lika gärna vara förkänningar av mensen, vet inte hur molvärk som alla pratar om ska kännas.. Har även svullna och ömma bröst, men det hade jag även innan återföringen och har det alltid innan mens också, tror det är progesteronet. Känner mig inte tröttare än vanligt och inga ömma bröstvårtor
Yes, tyvärr har jag tagit gravtest då jag förväntar mens om två dagar, så klarade inte av att vänta ut testdag, testerna har varit helt vita, så mina två små embryon orkade inte med. Så nu väntar vi ut vår sista återföring i slutet av januari.
Hoppas du har bättre lycka, symtomen kan verkligen luras totalt, inga symtom och ändå graviditet
håller tummarna
MeIMyself skrev 2022-12-13 09:55:47 följande:
Tråkigt om det inte blir, men fortsätt kämpa :(
När har du testdag?
Det eviga väntandet är det jobbiga, medans andra bara blir gravida och delar på sociala medier...
Jag är rätt så negativ just nu, man önskade att man kunde ge ett plus i julklapp till mannen men nope...
Vi skulle ha börjat i Oktober, men någonting varje månad, hoppas på att kunna börja i Januari :(
Så oerhört påfrestande att konstant behöva vänta, hoppas verkligen ni får köra i januari.