MeIMyself skrev 2022-12-16 10:31:05 följande:
Hoppas att 2023 är ett år för oss alla som kämpar 

Känns som alla man känner bara blir gravida av att försöka 1-2 månader, det känns så orättvist 

Tack alla som peppar! 

Har svårt att citera när jag skriver från mobilen..
Det här med att det känns som att det går så lätt för alla andra känner jag igen, har en kompis som blev gravid tre månader efter hon födde sitt första barn... 
Vågar knappt skriva det men jag fick plus sjukt nog! Men jag har varit så förvirrad, tjuvtestade igår och såg faktiskt ett svagt men tydligt streck, sen imorse på den officiella testdagen förväntade jag mig ett starkare plus pga morgonurin, men då såg jag i princip noll på det testet jag fått av livio. Med lite vilja kunde jag skymta en skugga av ett streck men hade jag inte testat igår hade jag definitivt trott det var negativt, så svagt var det.
Gick och köpte digitala test som visade gravid 1-2 veckor!! Samtidigt som allt det här har jag också börjat blöda ännu mer och nu bara rosa och rött. Klarar mig med endast trosskydd men det är en rejäl fläck varje gång jag torkar mig. Är livädd för att det ska vara missfall på g, men jag har googlat sönder på genombrottsblödning så hoppas att det bara är det.
Trodde jag skulle vara överlycklig när jag plussade men är just nu mest förvirrad och orolig pga svaga streck och blödning...