• Anonym (nyfikentjej)

    Hur ger ni er tjej orgasm?

    Låt oss prata om hur ni gör för att få er tjej att komma. Finns det något hon gillar lite extra mycket? Ser fram emot att höra om alla olikheter som finns därute:) 

  • Svar på tråden Hur ger ni er tjej orgasm?
  • Tom Araya
    Anonym (nyfikentjej) skrev 2022-08-28 20:03:05 följande:
    Hur ger ni er tjej orgasm?

    Låt oss prata om hur ni gör för att få er tjej att komma. Finns det något hon gillar lite extra mycket? Ser fram emot att höra om alla olikheter som finns därute:) 


    Nu har jag ingen tjej, men de flesta jag haft har jag givit orgasm genom att slicka dem, ibland i kombination med fingrar eller någon leksak. Några få har även kunnat komma vid samlag, främst bakifrån.

    En tjej blev så vansinnigt upphetsad av sperma i munnen, att hon kom direkt vid vilken vaginal stimulans som helst när jag kom i hennes mun.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Min kille) skrev 2022-08-29 18:22:36 följande:
    Jätteledsen att säga men tror att många har fejkat ändå. Min kille tror att jag kommer flera gånger vid sex men har inte fått en enda orgasm med honom. Killar är ganska lättlurade 
    Varför fake? 
    Kanske därför din killa aldrig givit dig orgasmer.
  • Tom Araya
    Anonym (Min kille) skrev 2022-08-29 18:22:36 följande:
    Jätteledsen att säga men tror att många har fejkat ändå. Min kille tror att jag kommer flera gånger vid sex men har inte fått en enda orgasm med honom. Killar är ganska lättlurade 
    Jag undrar vem det är du lurar egentligen?
  • Anonym (Manlig man)

    Alla ansvarar för sig själva. Min tjej tar sina orgasmer. Det är inget jag ger. Och tvärtom. 

  • HasseA
    Anonym (nyfikentjej) skrev 2022-08-31 23:57:31 följande:

    Är det någon här som har erfarenhet av fisting? Min kk har provat det på mig några gånger men lyckas  aldrig fullt ut. (trots att jag är riktigt upphetsad och använder mycket glidmedel)
    Har ni lyckats få in hela handen? 


    Vi har lyckats - alla gånger utom en (om jag minns rätt) bara med min vänstra hand, som är aningen mindre än min högra. Det har varit rätt fantastiskt, faktiskt, kanske har gjort det ett 10-tal gånger. Min fru har vridit sig som en ål, och stönat högt konstant. Men inte kommit av det på samma sätt som när vi har samlag (då hon kommer om och om igen med någon minuts mellanrum).

    Nu har hennes slemhinnor (eller något annat) blivit mindre töjbara, så det går inte längre, tyvärr.

    Små förändringar i hur hon låg med benen kunde ändra en hel del hur trångt det var, och vi de flesta försök gick det inte. Men tre fingrar inne ända till tummens fäste, tummen mot klitoris, och lillfingret i rumpan, och sen in/ut - det funkar också rätt bra.

    På vår (nu rätt utdöda) blogg (länk nedan), finns en kategori som heter Fisting, om någon vill läsa mer.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Knäpper upp skjortan så hon får se mina bröstmuskler.

  • Blacknails86
    Anonym (Jösses) skrev 2022-09-23 15:12:00 följande:
    Jag är kvinna, hade tyckt det var skitdrygt om det tog 20 minuter för mig - eller sambon vid en avsugning tex - att komma. Snacka om trist
    Han älskar att slicka mig länge, jag älskar att bli slickad länge. För oss är det inte "trist". Däremot skulle det förstås va kul om jag kunde komma fort nån gång också, säger inte emot det. Men varken han eller jag skulle vilja va utan långslicket ;)
  • Anonym (Jösses)
    Blacknails86 skrev 2022-10-05 10:50:57 följande:
    Han älskar att slicka mig länge, jag älskar att bli slickad länge. För oss är det inte "trist". Däremot skulle det förstås va kul om jag kunde komma fort nån gång också, säger inte emot det. Men varken han eller jag skulle vilja va utan långslicket ;)
    Tur att vi är olika :) Jag gillar inte att bli slickad alls, finns miljoner skönare saker 
  • Balkongsong89

    Det beror på vilken tjej det är, variationen är enorm bland tjejer. 

    Jag har legat med tjejer som aldrig kommit i hela sitt liv och de som kommer 30 ggr under ett samlag. 

    En del kommer enbart med stimulans mot klittan, en del med stimulans inuti samtidigt. Andra med bara stimulans inuti. Några kommer lättast analt. 

    Vissa gillar kärleksfullt och passionerat andra hårt, förnedrande och med smärta. 

    Så först försöker jag ta reda på vad hon gillar psykiskt. Inte alltid nödvändigtvis det som sägs. Skam och sånt kan göra att man inte vågar beskriva sina tankar och kinks. Vanor är bra att undersöka här med: Hur ofta onanerar hon, med eller utan leksaker? Satisfyer, dildo, båda eller fingrar. Undergiven, neutral, dominant eller switch. Komma en eller flera gånger i rad när hon är själv? 

    Sen testar jag att slicka lätt på klittan eller lite hårdare ovanpå luvan och under. Jämnt tempo, långsamt och sakta gradvis ökande. Adderar ett finger som är långt och försöker nå klittans insida i en "kom hit" rörelse. Det svåra här är att ha olika rytm på fingret och slickandet. Ofta gillar tjejer olika där. Lite in och ut med fingret för avväxling kan vara bra. Sen får man känna av och kommunicera. 

    Ibland om jag vill se ifall hon har lätt för att squirta trycker jag in två fingrar böjda mot klittans insida/g-punkt och pumpar hela armen upp och ner hårt och kraftfullt. Det kan ibland ge sprutorgasm men också sprut utan orgasm. Varierande där med. En del spänner sig när de kommer men slappnar av vid sprut vilket är två tvärtemot känslor. Kan kännas ovant. 

    I övrigt så prata om sex på ett öppet, naturligt och avslappnat sätt för sexlivet i rätt riktning. 

  • Anonym (Jösses)
    Balkongsong89 skrev 2022-10-05 20:46:32 följande:

    Det beror på vilken tjej det är, variationen är enorm bland tjejer. 

    Jag har legat med tjejer som aldrig kommit i hela sitt liv och de som kommer 30 ggr under ett samlag. 

    En del kommer enbart med stimulans mot klittan, en del med stimulans inuti samtidigt. Andra med bara stimulans inuti. Några kommer lättast analt. 

    Vissa gillar kärleksfullt och passionerat andra hårt, förnedrande och med smärta. 

    Så först försöker jag ta reda på vad hon gillar psykiskt. Inte alltid nödvändigtvis det som sägs. Skam och sånt kan göra att man inte vågar beskriva sina tankar och kinks. Vanor är bra att undersöka här med: Hur ofta onanerar hon, med eller utan leksaker? Satisfyer, dildo, båda eller fingrar. Undergiven, neutral, dominant eller switch. Komma en eller flera gånger i rad när hon är själv? 

    Sen testar jag att slicka lätt på klittan eller lite hårdare ovanpå luvan och under. Jämnt tempo, långsamt och sakta gradvis ökande. Adderar ett finger som är långt och försöker nå klittans insida i en "kom hit" rörelse. Det svåra här är att ha olika rytm på fingret och slickandet. Ofta gillar tjejer olika där. Lite in och ut med fingret för avväxling kan vara bra. Sen får man känna av och kommunicera. 

    Ibland om jag vill se ifall hon har lätt för att squirta trycker jag in två fingrar böjda mot klittans insida/g-punkt och pumpar hela armen upp och ner hårt och kraftfullt. Det kan ibland ge sprutorgasm men också sprut utan orgasm. Varierande där med. En del spänner sig när de kommer men slappnar av vid sprut vilket är två tvärtemot känslor. Kan kännas ovant. 

    I övrigt så prata om sex på ett öppet, naturligt och avslappnat sätt för sexlivet i rätt riktning. 


    Alla tjejer gillar inte att bli slickade heller som många verkar tro. Jag tycker det är urtrist och blir hundra gånger hellre knullad med klitorisstimulan. En tunga ger mig inte ett dugg och jag är inte ensam om det 
Svar på tråden Hur ger ni er tjej orgasm?