Inlägg från: Anonym (Han äter för mycket) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han äter för mycket)

Har knappt råd

#277 vårt barn går till vårt jobb eller till fritidsaktiviteter efter skolan. Finns inget behov att gå hem säger jag

#283 missade du att det finns internet både på vårt jobbkontor och att vi har obegränsat nätverk på våra mobiler men vad ska barnet ha internet hela tiden för? av vilken anledning? viktigast är väl ändå skoluppgifterna! 

#284 vem är tvingad? skolan står för skolmat sen får man studiestöd 

#282 hur är det relevant i sammanhanget? 

Anonym (Biobonus) skrev 2022-10-12 16:14:38 följande:
    Och där försvann det sista lilla unset av kredibilitet för TS.
    När vi vuxna inte är hemma vill vi inte att det snoka runt  i hemmet det tror jag ingen vill och man vill kunna lita på folk som är ensamma i ens hem. Är det konstig? 
    sen väljer studenten Själv att sitta på skolan och studera vilket också är anledningen till vistelsen i Sverige nämligen STUDIERNA 

*eleven ska följa värdfamiljens regler och rutiner står det i papperna dvs vi har rätt att sätt vad vi anser är bäst 

Hur kan folk på FL säga sig veta andra barns behov, mitt barn vill inte gå hem och vara ensam i flera timmar då är han hellre på vårt jobb och vi kan umgås som familj här

#292 jag har svarar på allt utom var vi bor för det är helt irrelevant i frågan

#294 man får mer om man studerar på annan ort ta reda på fakta innan du gnäller 

#295 studenten är inte vårt barn och ingen jag litar på att lämna ensam i mitt hem 
    mitt barn vill inte vara hemma själv 

Mina barn umgås med vänner i skolan och på fritidsaktiviteter men inte hemma då vi bara är hemma sena kvällar 

Svar på tråden Har knappt råd