BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Hej!
Tog ett clearblue som ska säga ?gravid? eller ?inte gravid?. Har ändå lite känningar! Är på äl+13. Tror ni inte att ett felmeddelande dök upp, blir såååå irriterad!!!
Hej!
Tog ett clearblue som ska säga ?gravid? eller ?inte gravid?. Har ändå lite känningar! Är på äl+13. Tror ni inte att ett felmeddelande dök upp, blir såååå irriterad!!!
Eileen: Det funkar inte för mig att citera. Kanske min mobil som är knasig.
Finurligafiluren: jag kan säga att när jag tidigare plussat har det vart dagen innan bim och strecket har var sååå svagt att man verkligen kollat extra gånger. Så därför är det inte kört för dig du kanske plussar efter bim 😍
Hej på er!
Hoppar också gärna in här 🙂
Är på Äl +10-11...så spänd och förväntad på en förhoppningsvis kommande graviditet framöver. Har ett barn sedan tidigare, född 08.
Är 39 år i år och vill så gärna ha en bebis.
Är på första försöket nu. Tog test igår men då visade de inget. Har endel mensvärk och humörsvängningar men annars inget utöver de..
Har dom senaste månaderna haft 27 dagar emellan men denna månaden hade jag positivt Äl test några dagar efter vad jag tänkt själv. Så på fredag är tanken BIM är..... men blir lite knäpp o vill helst testa varje dag men bestämt att vänta några dagar till iaf, för man blir ju trots allt besviken när man får negativa resultat...
Hej på er!
Hoppar också gärna in här 🙂
Är på Äl +10-11...så spänd och förväntad på en förhoppningsvis kommande graviditet framöver. Har ett barn sedan tidigare, född 08.
Är 39 år i år och vill så gärna ha en bebis.
Är på första försöket nu. Tog test igår men då visade de inget. Har endel mensvärk och humörsvängningar men annars inget utöver de..
Har dom senaste månaderna haft 27 dagar emellan men denna månaden hade jag positivt Äl test några dagar efter vad jag tänkt själv. Så på fredag är tanken BIM är..... men blir lite knäpp o vill helst testa varje dag men bestämt att vänta några dagar till iaf, för man blir ju trots allt besviken när man får negativa resultat...
Jahopp, har äl imorgon. Gjorde insemination idag. Lite osäker på om det blev för tidigt... Men men, bara att vänta och se. Tror att jag har bim sista januari
Tack för alla grattis kan inte citera era inlägg tyvärr.
mina symtom är svagt illamående, ömma bröst, gäspar helt okontrollerat utan stopp på eftermiddagen, ändrade smaklökar. Kraftig växtvärk i tjejmagen och det känns som det rinner till och mensen ska komma men det kommer inget.
känner en obeskrivlig lycka och har haft ett leende på läpparna hela dagen
Hej!
Är 37 år gammal och det har tidigare aldrig varit "läge" för barntänk så det här är första försöket.
Tog ur min spiral 7e december och hade första ägglossning den 8e januari.
BIM
Hann inte färdigt innan jag råkade trycka in
BIM 24e januari