BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Jätte blekt ev positivt idag mitt på dagen, bim -1. Är osäker om strecket hade röd pigment i sig eller om det bara var ett skugg streck, tar ett nytt imorgon på morgon urin.
Hade rosa flytningar vid flera tillfällen under dagen den 8 januari. Misstänker ägglossning runt 7-8e.
Idag är de äl+ 9 eller 10. Mår konstigt. Hög puls, matt, pirrar i hela kroppen som att jag små ryser hela vägen in i själen. Molande värk. Ingen feber men förhöjd temp. Inga symtom på att va sjuk men känner mig sjuk? Kissat flera gånger idag och mycket varje gång. Gick till VC för blev orolig. Alla prover va bra förutom att min puls va hög och 1+ leukocyter i urin.
Fick mig att fundera så tog två test i samma urin samtidigt. Ena är testa tidigt som mäter från 10 och andra är vanligt som mäter från 25.
Dock inte morgon urin och har inte lyckats hålla mig länge alls. Nästan vatten urin... nödvändigt att ens ta ett test.
Men så tycker jag de ser ut som något. Kan jag inbilla mig?
Filmade när jag doppa dem o har film från nydoppade fram till 2,5 minut. Sedan dessa bilder tagna efter 3 minuter, 4,5 minut och strax innan 5 minuter. Där efter kollade jag inte mera på testen då man inte skulle de enligt bruksanvisningen.
Ser ni något? Om ni varit gravida innan har ni känt er oförklarligt sjuka? Som att man känner sig sjuk, att något är fel men man kan inte sätta fingret på de? Hög puls, andfådd av att gå i trappan.

Plussade idag !
Negativt på ÄL+ 11, kanske något där igår ÄL+12 men tog ett ultratidigt digitalt imorse ÄL+13 (BIM) som sa Gravid ! Hoppas det håller sig hela vägen 🤞
Håller tummarna för er andra !
Hej! Tog ett negativt test på BIM men hade antagligen ÄL senare än jag trodde för idag plussade jag!