BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Ni som testat negativt några dagar innan Bim och sen fått positivt, vilja tester har ni kört? CB- upp till 6 dagar?
Så kul att det dyker upp plus i tråden!
Själv är man på äl+2, en låååång väntan till bim 29/1. Har laddat upp med en massa test så lär inte kunna hålla mig fram till bim. Någon mer som har bim slutet av månaden?:)
Jag har BIM 25-27 januari. 25 jan enligt min app men ÄL kom två dagar senare så skulle tippa på 27:e.
Är på ÄL+5 idag.
Nej men hörrni!!! Ni måste tro att jag är världens veligaste person som inte kan hålla det jag bestämmer mig för.
men jag hade 2 RFSU vanliga stick test hemma och tänkte äsch jag tar ett. Visar de inget är det för tidigt å jag kan acceptera att inte testa förens i slutet på veckan.
vad tror ni??? Visst fan är det ett streck??😬
Nej men hörrni!!! Ni måste tro att jag är världens veligaste person som inte kan hålla det jag bestämmer mig för.
men jag hade 2 RFSU vanliga stick test hemma och tänkte äsch jag tar ett. Visar de inget är det för tidigt å jag kan acceptera att inte testa förens i slutet på veckan.
Helt klart positivt!
Grattis 
Tack snälla! Är jätte glad och nervös.
Har inga barn sen tidigare men som sagt ett MF och ett MA under förra året. Så denna gången hoppas jag det går vägen.
STORT GRATTIS och all lycka till! 
Tack snälla! Är jätte glad och nervös.
Har inga barn sen tidigare men som sagt ett MF och ett MA under förra året. Så denna gången hoppas jag det går vägen.
STORT GRATTIS och all lycka till!