BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
MEN OJ! Stort, stort grattis till er som plussat ❤️
Får jag fråga hu många dagar innan BIM ni plussade? Har nämligen på känn att denna månad kan vara annorlunda, känns helt klart inte som det brukar. Vågar inte ta test just ännu, tror jag har BIM om 1-3 dagar.
Vill ni dela med er av symptom? 😊
MEN OJ! Stort, stort grattis till er som plussat ❤️
Får jag fråga hu många dagar innan BIM ni plussade? Har nämligen på känn att denna månad kan vara annorlunda, känns helt klart inte som det brukar. Vågar inte ta test just ännu, tror jag har BIM om 1-3 dagar.
Vill ni dela med er av symptom? 😊
Jag testade på bim-5, så väldigt tidigt. Hade nog inte gjort det om det inte för min symptom jag tänkt på.
- på äl+4 fick jag vad jag tror va en nidblödning
- haft molvärk lite svagt till å från varje dag
- tyckte att de luktat konstigt hemma
- rikliga flytningar och annorlunda doft där nere haha
MEN trodde verkligen inte ja skulle plussa så tidigt. Är jätte glad!!
Smulan57: vet inte varför men kan inte citera.
Testade jätte jätte svagt igår bim-1 och negativt 4 dagar sen. Haft en massa symtom typ en vecka efter äl, lite mindre än en vecka kanske.
Ömma bröst med ömma bröstvårtor samt klåda på brösten och bröstvårtorna.
Synliga blodådror på brösten.
Konstant kissnödig.
Jätte sugen på mandariner.
Stickningar/ilningar/spänningar äggstockarna och livmodern.
Trött med konstant huvudvärk.
Sen fick jag världens mensvärk nån dag sen och var helt säker på att nu kommer mensen.
Idag plussade jag svagt men starkare än igår 😊🥰
Tack för svar!
Jag hade en ljusrosa blödning i måndags. Typ bara en liten prick och riklig flytning. Har så fruktansvärt ont i brösten och tyngdkänsla i magen. Är på CD 30, brukar ha allt mellan 28-33 dagar så ska hålla ut lite🥰
Tack för svar!
Jag hade en ljusrosa blödning i måndags. Typ bara en liten prick och riklig flytning. Har så fruktansvärt ont i brösten och tyngdkänsla i magen. Är på CD 30, brukar ha allt mellan 28-33 dagar så ska hålla ut lite🥰
Grattis till alla som har plussat!!
så roligt för er! ????🏻
själv är man otålig och bara väntar på att man kan få testa. Ska hålla ut till helgen. 🥰
berätta om era symtom om ni har några. Jag känner mig lite wierd i kroppen. bröstvårtorna är känsliga. Sugen på sött Hela tiden, men det brukar jag alltid vara innan mens kommer. Så tveksamt om det blir ngt denna månaden. Men håller tummarna för mig och alla er andra 🤩
Hej alla, och stort grattis till alla ni som plussat. Stort lycka till 😍
Jag försöker få till barn nr 3, en liten sladdis typ 😄 Nu befinner jag mig på ÄL+4 eller 5. Så BIM blir 25-26/1.
Roligt att följas åt med fler som också väntar på BIM och som kanske precis som jag analyserar en massa 😆
Någon som känner något? Jag tänker att det är för tidigt för mig att kunna känna något men jag har känningar långt nere i magen, kring livmodern typ? vet inte vad det är men känner det mer eller mindre hela tiden 😅
Hej alla, och stort grattis till alla ni som plussat. Stort lycka till 😍
Jag försöker få till barn nr 3, en liten sladdis typ 😄 Nu befinner jag mig på ÄL+4 eller 5. Så BIM blir 25-26/1.
Roligt att följas åt med fler som också väntar på BIM och som kanske precis som jag analyserar en massa 😆
Någon som känner något? Jag tänker att det är för tidigt för mig att kunna känna något men jag har känningar långt nere i magen, kring livmodern typ? vet inte vad det är men känner det mer eller mindre hela tiden 😅
Fruffe & Snorfrökenhär:
Håller tummarna för oss (och alla andra) denna månad. Måste vara lite betryggande på ett sätt att ha varit gravid förut, kanske lättare att känna igen symptom osv? Förstår dock att alla graviditeter kan vara olika 😊
Jag brukar alltid ha fruktansvärd mensvärk, kan ofta veta dagarna innan mens att den är på G. Men nu känner jag bara tyngdkänslan med ytters få små värkar. Vågar knappt gå på toaletten under dagen, orolig att upptäcka mensen efter alla dessa månader av att försöka.
Har dock andra pms-liknande symptom: humörsvängningar, huvudvärk, känner mig lite småsjuk/svag och uppblåst mage..
Har aldrig upplevt stickningar i bröst, bara väldigt ömma och känsliga just nu. Har ett test kvar här hemma, tror fasiken inte jag kan hålla mig så testar imorgonbitti. Förbereder mig på det värsta så slipper jag bli besviken 😬