• Anonym (18cm)

Höga klackar ger makt

Varför har höga klackar en sådan magisk makt och killar och män i alla åldrar? Jag älskar klackar och eftersom jag är kort har jag nästa alltid 12-14 cm till vardags och 18cm till fest o när jag går ut. Jag får en power trio och jag känner makten och uppmärksamheten man får. Varför är så många män programmerade att gilla detta? 

• Svar på tråden Höga klackar ger makt
  • PunkPyret

Vi får en helt annan kroppshållning i höga klackar. Vaderna och låren spänns, rumpan vickar, man blir rak i ryggen och bysten skjuts fram och studsar för varje steg. Alla kvinnliga attribut på en gång.

• Anonym (18cm)

Sv till M: Jag är bara 1.58 så jag kan utan problem ha rejält höga klackar innan jag blir längre än grabbarna. 18cm till fest är standard, men jag har härliga knullskor som är högre när vill hora till mig lite. Hållningen blir perfekt och makten över killarna total, haha.

• Anonym (McHeels)
    Anonym (18cm) skrev 2023-01-28 00:54:07 följande:

Sv till M: Jag är bara 1.58 så jag kan utan problem ha rejält höga klackar innan jag blir längre än grabbarna. 18cm till fest är standard, men jag har härliga knullskor som är högre när vill hora till mig lite. Hållningen blir perfekt och makten över killarna total, haha.

18 cm klackar!?! Det låter extremt högt, utgår från att det är någon typ av platåskor? (En bild kanske?)
    Jag gillar verkligen höga klackar, och i kombination med nylonstrumpor och höfthållare är det galet sexigt. Min sambo har en massa olika högklackade skor och stövlar som ofta kommer på när vi har sex, men hon har stora problem att gå i klackar högre än 12 cm. Men det fixar alltså du "till vardags"!? Mycket träning??
  • Miss Sunny
    Anonym (18cm) skrev 2023-01-28 00:54:07 följande:

Just så !    Härligt .....     Flört
  • Anonym (18cm)

Yes, 18cm inkluderar ca 6 cm plattå. Vid  ca 11-12 cm klack når man ( i alla fall jag) maximal vinkel, därefter höjs plattån med samma höjd som klacken. Ska ta några bilder och återkomma om någon är intresserad. 

• Anonym (McHeels)
    Anonym (18cm) skrev 2023-01-28 15:49:12 följande:

Yes, 18cm inkluderar ca 6 cm plattå. Vid  ca 11-12 cm klack når man ( i alla fall jag) maximal vinkel, därefter höjs plattån med samma höjd som klacken. Ska ta några bilder och återkomma om någon är intresserad. 

Trevligt! Låt oss se
  • Anonym (18cm)

ok, jag lovade att visa lite av mina skor, så varsågoda!

Mina italienska ?69s? blanka lackpumps. Har både svarta, vita, röda och beiga. Underbar sköna att gå och dansa i. Dom är perfekta till fest och date! En och annan lycklig kille som fått kyssa dom. 

Mina högsta knullskor: Pleasers HÖGSTA! Jag har dom både i svart och vit lack. Tar jag på mig dom här så kommer jag att bli knullad! Och JA, jag kan faktiskt trippa runt riktigt snyggt i dessa! 

• Anonym (McHeels)
    Anonym (18cm) skrev 2023-01-29 15:33:06 följande:

ok, jag lovade att visa lite av mina skor, så varsågoda!

Mina italienska ?69s? blanka lackpumps. Har både svarta, vita, röda och beiga. Underbar sköna att gå och dansa i. Dom är perfekta till fest och date! En och annan lycklig kille som fått kyssa dom. 

Mina högsta knullskor: Pleasers HÖGSTA! Jag har dom både i svart och vit lack. Tar jag på mig dom här så kommer jag att bli knullad! Och JA, jag kan faktiskt trippa runt riktigt snyggt i dessa! 

Lack ska det vara, riktigt snyggt helt klart! Och visst är det snyggast med svarta eller röda. Men extremt höga klackar på stövlarna! Hur fixar du att gå i dem? Gäller att inte vricka fotleden i så höga klackar, kan bli rejäla stukningar då misstänker jag. Hur höga har du utan platå?
  • Anonym (18cm)
    Anonym (McHeels) skrev 2023-01-29 15:51:40 följande:
    Lack ska det vara, riktigt snyggt helt klart! Och visst är det snyggast med svarta eller röda. Men extremt höga klackar på stövlarna! Hur fixar du att gå i dem? Gäller att inte vricka fotleden i så höga klackar, kan bli rejäla stukningar då misstänker jag. Hur höga har du utan platå?
    Jag har inga problem med de höga stövlarna heller, och riskerar inga stukningar eftersom man spänner åt dom ganska hårt. Det blir stabilt. 18cm pumps är lekande lätt. Jag har övat sen tidig ålder eftersom jag är ganska kort, så jag är proffs! Haha!
    Har nästan inga pumps utan lite plattå för då blir de inte högre än 11-12 cm och det håller inte måttet för mig. Om de är högre utan plattå blir vinkeln fel och man ser ut som en anka istället för gudinna. 14-16 cm på jobbet funkar men till fest, dejt och knull gärna högre. 
  • Anonym (McHeels)
    Anonym (18cm) skrev 2023-01-29 16:04:19 följande:
    Jag har inga problem med de höga stövlarna heller, och riskerar inga stukningar eftersom man spänner åt dom ganska hårt. Det blir stabilt. 18cm pumps är lekande lätt. Jag har övat sen tidig ålder eftersom jag är ganska kort, så jag är proffs! Haha!
    Har nästan inga pumps utan lite plattå för då blir de inte högre än 11-12 cm och det håller inte måttet för mig. Om de är högre utan plattå blir vinkeln fel och man ser ut som en anka istället för gudinna. 14-16 cm på jobbet funkar men till fest, dejt och knull gärna högre. 
    Har du alltid så höga klackar på jobbet? En blir nyfiken på vad du jobbar med. Och vad säger kollegorna om det? Det hör ju inte till vanligheten att man ser klackar över huvud taget på kvinnor till vardags nuförtiden, men kul att det finns undantag!
Svar på tråden Höga klackar ger makt