BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Imorgon bör du kunna prova enligt denna! :)
Grattis!😍❤️
Mensen kom i fredags. Så nytt försök nästa månad.. finns det en april tråd än? Om, kan någon länka in? Grattis till alla er som plussat och till er som fortfarande väntar, håller på er och hoppas!
Mensen kom i fredags. Så nytt försök nästa månad.. finns det en april tråd än? Om, kan någon länka in? Grattis till alla er som plussat och till er som fortfarande väntar, håller på er och hoppas!
Jag körde tricket att lysa igenom testen med en ficklampa och det är rosa streck i båda testen 😅
Spännande! Av att titta skulle jag annars tolkat negativt men spännande om du ser! håller tummarna 🥰
Jag körde tricket att lysa igenom testen med en ficklampa och det är rosa streck i båda testen 😅
Imorgon ska jag testa igen, funderar på att våga ta ett digitalt också då 🤔 Grafen ser fin ut i alla fall! 😀
Imorgon ska jag testa igen, funderar på att våga ta ett digitalt också då 🤔 Grafen ser fin ut i alla fall! 😀
Ser nästan ut exakt som min graf gjorde med dottern! Kör ett digitalt direkt du!🥰