• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 14:36:36 följande:
    Man kan ana något, men som Syskonförsök skrivet så går det typ inte att lita på några såna tester som är tagna tidigt känns det som. Förra månaden hade jag mängder med sånna som rörde om rejält i min hjärna. 😣
    Kunde du ana något på ditt?
    Ja, jag såg ett svaaagt streck imorse. Känner mig helt annorlunda den här månaden. Får se om jag är skengravid eller bara ätit något dåligt 😅 Hur mår du?
  • Elisabeth83
    Myran90 skrev 2023-03-18 14:56:04 följande:

Hallå tjejer! 
    Någon som har BIM den 26/3? Isåfall, när tänker ni börja testa?  // Oskyldig

Jag brukar alltid få stänkblödningar några dagar innan mens. Har BIM 26/3 så räknar med att stänkblödningarna kommer 23-24/3. HOPPAS INTE! Fast sist jag plussade så hade jag ändå lite stänkblödningar o trodde det va kört men någon dag senare blev det ett stakt plus.  Har fyllt kalendern med jobb och aktiviteter för att nästa veckan ska rusa förbi Cool

Jag har bim 25/3.. jag har redan tjuvstartat testningen 😬 Hoppas blödningarna håller sig borta 🤞🏻
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 14:36:36 följande:
    Man kan ana något, men som Syskonförsök skrivet så går det typ inte att lita på några såna tester som är tagna tidigt känns det som. Förra månaden hade jag mängder med sånna som rörde om rejält i min hjärna. 😣
    Kunde du ana något på ditt?

Här är mitt. Så inget jag litar på än.

• Myran90
    Elisabeth83 skrev 2023-03-18 20:38:44 följande:
    Jag har bim 25/3.. jag har redan tjuvstartat testningen 😬 Hoppas blödningarna håller sig borta 🤞🏻
    Åh så spännande!!! Jag har ett testa tidigt test hemma. Se om jag vågar ta det på typ torsdag 😆 
  • Sannet
    Elisabeth83 skrev 2023-03-18 20:45:39 följande:
    Här är mitt. Så inget jag litar på än.

Jo men där kan man ju ana nåt 😍 Ska du test imorgon igen?
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 20:56:53 följande:

Jo men där kan man ju ana nåt 😍 Ska du test imorgon igen?
    Jag har ett test? men törs jag 🙈 Ska du testa imorgon?
  • Elisabeth83

Jag är för nyfiken för att låta bli. Imponerande att du orkar vänta tills torsdag 😄 (men bra)

Myran90 skrev 2023-03-18 20:45:51 följande:
    Åh så spännande!!! Jag har ett testa tidigt test hemma. Se om jag vågar ta det på typ torsdag 😆 
  • Sannet

Så dålig kvalitet här på FL. :/
    Skulle bara se om bilden blev mer rättvis om man zoomade in/ut. (Morgonens test)
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 21:02:46 följande:
    Så dålig kvalitet här på FL. :/
    Skulle bara se om bilden blev mer rättvis om man zoomade in/ut. (Morgonens test)
    Syns ju def något svagt. Hoppas det blir starkare 💕
  • Embarazada

Jag blev så knäpp på alla svaga streck på Babyplans tester så jag åkte och köpte ett "RFSU testa tidigt"
    Och jag tycker mig se något svagt på detta test också?
    (var tvungen bryta upp testet då glaset bara reflekterade så gick inte få en bra bild)

Svar på tråden BIM mars 2023