• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Swn

Grattis PlusHjärta

Lotgardet skrev 2023-03-19 08:02:30 följande:
    Chansade och tog ett ultratidigt digitalt. 

det va postitivt! 
  • t123
    Elisabeth83 skrev 2023-03-19 10:03:46 följande:
    Gu så spännande! Ser ju bra ut det där 😊
    Ja väldigt! Har du testat något annat märke än clearblue? I och med de svaga strecken tänkte jag, jag gillar inte de testen för de känns så osäkra 😬
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-19 10:08:34 följande:

Ser nästan ut exakt som min graf gjorde med dottern! Kör ett digitalt direkt du!🥰

Åh spännande! Tack för pepp 😍 Nervös! Har ju fått missfall två gånger i rad nu så det känns givet att det ska bli så igen 😏
  • Sanlin90

Fick det här testet så tog ett testa tidigt men det va helt blankt! Tempen va högre igen imorse!
    strecket lär väll inte synas här på fsmiljeliv men det va som en rosa skugga
  • Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-03-19 09:42:27 följande:

Spännande! Av att titta skulle jag annars tolkat negativt men spännande om du ser! håller tummarna 🥰

Kanske syns bättre här då jag zoomat in rejält 😅

• t123
    Embarazada skrev 2023-03-19 12:09:42 följande:
    Tycker mig se något 😀
  • Syskonförsök

Ja men de ser ut som babyplan alltid gör🤷🏼?♀️ det är alltid ett litet litet streck. Jag har fått så varje gång jag inte är gravid. När jag väl var gravid var strecket synligt på distans, rosa och allt även fyra dagar innan mens. 

Embarazada skrev 2023-03-19 12:09:42 följande:
  • Syskonförsök

Jag ser ingenting på dessa :(

Sanlin90 skrev 2023-03-19 12:02:02 följande:
    Fick det här testet så tog ett testa tidigt men det va helt blankt! Tempen va högre igen imorse!
    strecket lär väll inte synas här på fsmiljeliv men det va som en rosa skugga
  • Syskonförsök

här kommer en lånad bild med en väldigt härlig stegring på just de testet många av oss använder😃 jag tycker denna är toppen att kika på för att själv luska i om ens egna fast är bara spök eller äkta!

Svar på tråden BIM mars 2023