• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-20 07:05:09 följande:

Den här gången tror jag att bebisen stannar ❤️

Åå hoppas du har rätt! ✊🏻 Har också en bättre känsla i kroppen! 
  • Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-03-20 07:07:18 följande:

Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
    Embarazada? lulu? 

Har dessvärre inga tidiga tester, så får avvakta till imorgon. 😪
    Men imorgon så 😀
  • studerade
    t123 skrev 2023-03-20 06:43:53 följande:

Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊

Åååå grattis vilken lycka ❤️

tror jag fick en implementering dip i tempen idag 😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nu bara hålla sig till på onsdag med att testa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ni med kortare 11-12 dagar luteafas hur tidigt testar ni positivt? Eller testar överhuvudtaget 🤣
  • Syskonförsök

Är det tillräckligt att bara vänta två dagar?? 
    med dottern såg jag dippen dag 6 och testade positivt dag 10. Visserligen ganska tydligt men två dagar känns för kort tid efter implementering? Skulle nog väntat tre för att slippa testa för tidigt och bli besviken ;)

studerade skrev 2023-03-20 08:19:14 följande:

tror jag fick en implementering dip i tempen idag 😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nu bara hålla sig till på onsdag med att testa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ni med kortare 11-12 dagar luteafas hur tidigt testar ni positivt? Eller testar överhuvudtaget 🤣
  • Sannet
    Embarazada skrev 2023-03-20 08:53:13 följande:
    Ser ju positivt ut!!! 😍
  • Syskonförsök

Jag sa ju att vi skulle ha flera plus här idag😍 GRATTIS till er och håller tummarna för oss alla andra 🥰

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-03-20 06:34:14 följande:

Väntar spänt på nya test idag 🥰
    Jag har inte testat sedan lördagens negativa och alldeles för tidiga och hade tänkt testa idag men kisset var som vatten för jag varit så törstig i det senaste så jag hoppade det idag med! bättre lycka imorgon. Tempen är dock fortsatt onormalt hög för mig och jag är skengravid som alltid symtomässigt! jag vet ju dock inte när äl var eller om äl ens kom denna månad och vi har haft väldigt lite sex eftersom vi varit sjuka omlott med influensa så jag tror inte de är något denna gång heller. 🤷🏼?♀️

Håller tummarna! Vill du dela med dig av din graf?😍
    t123 skrev 2023-03-20 06:43:53 följande:

Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊

Stort grattis!!!!😍😍
    studerade skrev 2023-03-20 08:19:14 följande:

Spännande med temp-dipp! Vilken cykeldag är du på? Vill du dela med dig grafen? Även jag fick en dipp idag men vet inte riktigt om jag vågar lite på det då jag sovit lite dåligt med sonen. Såhär ser grafen ut hittills: 
    Embarazada skrev 2023-03-20 08:53:13 följande:
    Det ser ju väldigt lovande ut! Testat digitalt?😍

Svar på tråden BIM mars 2023