BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Hade bara hållit mig dryga tre timmar? provar ett grav test imorgon bitti och är det inte de så var äl väldigt sen men då hinner vi åtminstone pricka den ikväll eller imorgon 😅 eller kan äl test ge utslag innan mens? Borde vara några dagar bort men jag har allt annat än regelbundna cykler. Men konstigt om de är äl nu när tempen känns hög. ojoj alla frågor. Hoppas innerligt de betyder gravid men tror jag tyvärr jag lär bli besviken igen!
Hade bara hållit mig dryga tre timmar? provar ett grav test imorgon bitti och är det inte de så var äl väldigt sen men då hinner vi åtminstone pricka den ikväll eller imorgon 😅 eller kan äl test ge utslag innan mens? Borde vara några dagar bort men jag har allt annat än regelbundna cykler. Men konstigt om de är äl nu när tempen känns hög. ojoj alla frågor. Hoppas innerligt de betyder gravid men tror jag tyvärr jag lär bli besviken igen!
Kul att titta in och se fler plus 😍 grattis !!
Jag har också bim i veckan men har inga testa tidigt så jag väntar in den helt enkelt. Testar tidigast på fredag 🙈 min temp är lägre dessa dagar men vaknade tidigare än vanligt, räknar jag om så visar det att min temp har ökat istället. Så vet inte vad jag ska tro
Är det nån mer i tråden som gör IVF? Ni skriver om BIM men jag är inte säker på om min BIM är enligt min vanliga cykel eller om jag bör räkna från äggplocket och framåt ett visst antal dagar. Och isåfall hur många?
Enligt min vanliga cykel är min mens beräknad 24/3 alltså på fredag. Det skulle isåfall vara 11 dagar efter äggplocket (som väl räknas som ägglossning när man gör IVF). Men låter 11 dagar för lite eller kan det vara rimligt? Jag isåfall ÄP/ÄL+7 idag.
Grattis till alla som fått plus iallafall!
Jag har också tagit innan mens någon gång och fått lite förhöjt då! Men inte så här och absolut inte flera dagar innan mens. Jag provade dock ett gravtest babyplan early men som vanligt tycker en sig skymta något men de där testen alltså.. jag tror ändå de var negativt och annars för tidigt att synas ordentligt på knappa 3h urin. MEN jag ställer in mig på äl istället trots höjd temperatur? försökte känna flytningarna och kan inte bestämma om de börjar bli hala eller är klibbiga. Jag tror time Will tell. Passar på att sexa och provar annars testa om någon dag ifall jag inte märker på flytningar eller kropp att de absolut inte känns som äl!
så lustigt när en gått och varit nästan säker på att äl varit på tecknen på kroppen och temp😂 om de är äl var det ju jäkla tur jag tog ett test just idag för annars hade vi absolut missat!!
Jag har också tagit innan mens någon gång och fått lite förhöjt då! Men inte så här och absolut inte flera dagar innan mens. Jag provade dock ett gravtest babyplan early men som vanligt tycker en sig skymta något men de där testen alltså.. jag tror ändå de var negativt och annars för tidigt att synas ordentligt på knappa 3h urin. MEN jag ställer in mig på äl istället trots höjd temperatur? försökte känna flytningarna och kan inte bestämma om de börjar bli hala eller är klibbiga. Jag tror time Will tell. Passar på att sexa och provar annars testa om någon dag ifall jag inte märker på flytningar eller kropp att de absolut inte känns som äl!
så lustigt när en gått och varit nästan säker på att äl varit på tecknen på kroppen och temp😂 om de är äl var det ju jäkla tur jag tog ett test just idag för annars hade vi absolut missat!!
Har svårt att tro att du skulle ha så hög temp innan ÄL.😊 Hoppas få se ett nytt test imorgon bitti!!
Tack alla för pepp och hållna tummar ❤️
Jag känner mig helt förvirrad och nervös men samtidigt så besviken om de är äl nu🙈 här har jag gått runt och trott äl varit liksom och väntat och hoppats lite som en alltid gör. vill så innerligt att de betyder ett plus istället men tror tyvärr jag kommer bli besviken som alltid tidigare nu i tio månader. Jag har ett testa tidigt kvar, får se om jag vågar ta det imorgon IFALL ATT. Men tänker att jag borde förstå på kroppen om de är äl innan dess och verkar de som flytningarna och äl känningarna kommer igång så struntar jag nog i att testa för då är det helt enkelt bara äl och dags att sexa!
Blir det en nästa cykel så ska jag minsann testa för äl igen😂🙈
Blev ju väldigt spännande nu syskonförsök haha, du har gett oss alla en cliffhanger 🤩 håller tummarna extra hårt nu för dig!