• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Dase Stark)
    tkisågildytebO skrev 2024-06-09 19:46:52 följande:

Efter 30 fick jag nya perspektiv. Innan hade jag nog bara ryckt på axlarna även om jag själv aldrig skulle spåra så. Det har nog att göra med hur jag skulle se på en kvinna som slängde fram brösten på motsvarande sätt, närmre 20 hade det varit extas och en trevlig krydda, nu skulle det ju vara rent patetiskt, otroligt avtändande 

Fanns en tjej i bekanstskapen som visade pattarna på fyllan i 20-årsåldern.
  • Anonym (Dase Stark)
    Anonym (i) skrev 2024-06-09 23:28:23 följande:
    Det blir en stor helikopter då:D

Var kommer den informationen från?
    Jag gissade på det.
  • Anonym (Laika)

Igår fanns det en artikel om en blottare som jagades av polis. Så detta är olagligt.

• Anonym (Dase Stark)
    Anonym (Laika) skrev 2024-06-11 11:10:23 följande:

Igår fanns det en artikel om en blottare som jagades av polis. Så detta är olagligt.

Inte på privat fest.
  • Anonym (Partyman)

Det är ingen fest om ingen gör det, eller inte slänger fram tuttsingarna.

• Anonym (Dase Stark)

Va fan Det är krig här och där och annat elände.
    Det behöver något stämningsförhöjande, ngt att skratta år.

Man behöver helt enkelt veva!

• Anonym (Vedervärdigt)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-14 17:34:51 följande:

Va fan Det är krig här och där och annat elände.
    Det behöver något stämningsförhöjande, ngt att skratta år.

Man behöver helt enkelt veva!

Whataboutism är inget starkt argument. Att värre saker pågår i världen gör det INTE okej att ofreda folk sexuellt genom blottande.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-14 17:48:03 följande:
    Whataboutism är inget starkt argument. Att värre saker pågår i världen gör det INTE okej att ofreda folk sexuellt genom blottande.
    TS argument var dock inte att helikoptern är visserligen illa, men det finns annat som är värre... så nej det var inget whataboutism-argument.
  • Anonym (Dase Stark)

Blir det regn på midsommar så kommer jag veva!

• Anonym (Vedervärdigt)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-06-14 20:22:09 följande:
    TS argument var dock inte att helikoptern är visserligen illa, men det finns annat som är värre... så nej det var inget whataboutism-argument.
    Jo, det var i högsta grad ett sådant argument då han försökte släta över och ursäkta rena sexuella ofredanden med trams som "det finns ju värre brott för folk krigar o så" för att parafrasera här.

Löjligt, ansvarslöst och infantilt ickeargument är det förövrigt. Vidrigt med äckliga sjuka missfoster som tycker att blottarbeteenden är okej. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?