• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (i)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-02-27 22:06:55 följande:
    Jag räknar inte med att individer som beter sig så har sinnesnärvaro nog för handdukar. Och den som tar mina broderade Laura Ashley-handdukar är för övrigt lika död.

Gant kan passera.
    Usch vad hemskt det måste vara att vara beredd att sitta livstid på Hinsan för ett par Laura Ashley-kuddar...

Ashley-fixeringen har nog gått lite väl långt då och krävs nog en rejäl detox. Så då kan nog Hinseberg bli bra, där kan du inte kuddknarka

Dessutom är dina kuddar redan fulla av bakterier, smuts, svett och kvalster, liksom allt annat i tygväg människan har i sin ägo och speciellt om kuddarna inte går att tvätta, vilket jag förmodar inte går eftersom du är beredd att döda för lite pungsvett, iaf i teorin.
    Tänker du att män går runt med pungsvett konstant eller tror du att en helikopter gör att det bara skvätter pungsvett över hela din lägenhet? Möjligtvis hudflagor i mikroskopiska mängder som du ändå inte märker. Som vi alla lämnar efter oss när vi går. Det är så hundar spårar oss.

Antar att det aldrig blir något sex i soffan hemma hos dig
  • Anonym (i)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-02-27 22:06:55 följande:
    Jag räknar inte med att individer som beter sig så har sinnesnärvaro nog för handdukar. Och den som tar mina broderade Laura Ashley-handdukar är för övrigt lika död.

Gant kan passera.
    Sorry, missade att det var handdukar. Då går de ju att tvätta, vilket glädjande nyhet!

Vad är det som får torkas på dessa handdukar då? Händer som precis tvättats med tvål och klorin, därefter operationsdesinficering, naglar som precis skrubbats och sen lite handsprit på hela köret och sen får man badda sina kliniskt rena händer lite lätt på handduken?

Eller har du handdukar som prydnadsföremål?
  • Anonym (Bananen)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-27 22:58:58 följande:
    Fanns med en kille när vi var i 20-årsåldern som hade extremt stor kuk. Alla ville se den för att kolla om den verkligen var så löjligt stor och minns när han visade den på en fest.

Hände som sagt i 20-årsåldern.

Men sånt här kan ju även inträffa i vuxen ålder.
    Ja och som du beskriver det ser jag inga problem. Hände mig vid ett tillfälle i den åldern (fest med för mycket dricka) att jag tog fram den och visade tre-fyra tjejer på en fest.

Inget jag är stolt över eller som jag hade gjort idag (blir sällan så pass full längre) men de tyckte nog mest det var roligt. Gick hem och låg med en av dem, en av de andra sökte upp mig en tid efteråt.
  • Anonym (i)
    Anonym (Bananen) skrev 2023-02-28 06:47:22 följande:
    Ja och som du beskriver det ser jag inga problem. Hände mig vid ett tillfälle i den åldern (fest med för mycket dricka) att jag tog fram den och visade tre-fyra tjejer på en fest.

Inget jag är stolt över eller som jag hade gjort idag (blir sällan så pass full längre) men de tyckte nog mest det var roligt. Gick hem och låg med en av dem, en av de andra sökte upp mig en tid efteråt.
    2/3 blev alltså väldigt förtjusta när du visade den. Bra utdelning!

Fast kan ju också ha varit andra kvaliteer de drogs till?

Nu är inte mina åsikter allmängiltiga men jag hade aldrig haft sex med en kille bara för könets skull.
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-27 22:58:58 följande:
    Fanns med en kille när vi var i 20-årsåldern som hade extremt stor kuk. Alla ville se den för att kolla om den verkligen var så löjligt stor och minns när han visade den på en fest.

Hände som sagt i 20-årsåldern.

Men sånt här kan ju även inträffa i vuxen ålder.
    Om det går ett rykte om någon som har väldigt stor, sned, liten, grov, stort ollon eller vad det nu är som är utöver det vanliga så ses det nog bara som bjussigt att visa den i den åldern och efter lite dricka.

Gissar att många var intresserade, andra heterokillar var nog mest intresserade även om de inte vågade visa det  
  • Anonym (000)

Jag har en bekant som gjort just helikoptern på en fest (kanske flera fester?) men det var i ungdomen, men han var i af 20-25 så tycker kanske att han borde vetat bättre. Vi är över 50 nu så det var länge sen. 
    Han är en rätt extrovert person, jobbar inom underhållningsbranschen och har alltid gillat att synas, höras och få uppmärksamhet. 
    Vid detta tillfälle var han givetvis snorfull också (det var en sån fest). Just då var vi lite småchockade men samtidigt inte eftersom det var just han. Hade någon av de andra på festen gjort samma sak hade folk blivit mer chockade men nu var det liksom "ok, titta på XX, så han håller på". 

Jag hoppas innerligt han har slutat med den typen av uppseendeväckande aktiviteter på fest. 

• Anonym (Bananen)
    Anonym (i) skrev 2023-02-28 07:15:56 följande:
    2/3 blev alltså väldigt förtjusta när du visade den. Bra utdelning!

Fast kan ju också ha varit andra kvaliteer de drogs till?

Nu är inte mina åsikter allmängiltiga men jag hade aldrig haft sex med en kille bara för könets skull.
    Tror inte heller att de drogs till mig enbart på grund av vad jag hade i brallan. Mer handlade det nog, i alla fall när det gäller första tjejen, att hon var också var full och kåt och att steget inte var så långt när kuken väl var framme. Tjej nummer två blev jag mer förvånad över.

Som sagt, en händelse som jag inte är så stolt över, men gjort är gjort och ingen tycktes ta skada.
  • Anonym (Saknar hotfaktor)

Jag var på en väldigt skum fest en gång, jag enda singeln men med 4 par, varav jag kände 1 av paren. Det var nån slags konstig stämning som var svår att beskriva, det kändes som att något var fel. Det var någon slags privat swingertillställning, och när det börjades hånglas och kläder åkte av, och både kvinnan och mannen i paret jag kände började ta på mig, kände jag att nu är det dags att gå hem. har nog aldrig fått på mig ytterkläder snabbare än det där. 

• Anonym (Pellefant)

Jag skulle kunna dra fram snabeln men jag tar hänsyn till andra. Många killar skulle bli avundsjuka. Och svartsjuka, då dom ser tjejernas drömmande blickar.

• Anonym
    Anonym (Pellefant) skrev 2023-02-28 18:00:41 följande:

Jag skulle kunna dra fram snabeln men jag tar hänsyn till andra. Många killar skulle bli avundsjuka. Och svartsjuka, då dom ser tjejernas drömmande blickar.

Bästa inlägget i tråden!!!
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?