• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • XDX

I några svaga ögonblick på fyllan, när jag var tonåring, tog jag fram kuken på några fester. Det var som tur är innan mobiltelefonerna. Har ångrat det sedan dess, ett jävla idiotbeteende att vifta med kuken för folk. Har inte velat gå på klassåterträffar för folk tycker det är kul att hänga kvar vid sådana pinsamma minnen. 

Jag la av helt med alkohol tidigt, det var inte för mig, gillade det aldrig, drack bara av grupptryck och för att passa in. Jag kunde bli redlös på väldigt lite alkohol. Sedan dess viftar jag bara för frugan. 

Visa aldrig kuken för folk, om det inte är bastu eller nudistsammanhang. 

• Anonym (Q)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-08 18:10:01 följande:
    nej men det händer så mycket skit i världen nu
    folk behöver något att skratta åt
    Är den så liten att folk skrattar åt den? Ja, det lättar nog upp stämningen. 
  • Anonym (Dase Stark)
    XDX skrev 2024-06-09 14:03:31 följande:

I några svaga ögonblick på fyllan, när jag var tonåring, tog jag fram kuken på några fester. Det var som tur är innan mobiltelefonerna. Har ångrat det sedan dess, ett jävla idiotbeteende att vifta med kuken för folk. Har inte velat gå på klassåterträffar för folk tycker det är kul att hänga kvar vid sådana pinsamma minnen. 

Jag la av helt med alkohol tidigt, det var inte för mig, gillade det aldrig, drack bara av grupptryck och för att passa in. Jag kunde bli redlös på väldigt lite alkohol. Sedan dess viftar jag bara för frugan. 

Visa aldrig kuken för folk, om det inte är bastu eller nudistsammanhang. 

Ja, vi får vara tacksam för att det varken fanns mobiltelefoner eller digitallkameror på den tiden.

Jobbade extra på en snabbmatsrestaurang p åden tiden och hände många sjkuka saker när alla fulla människor kom in efter 24 och skulle äta.

En gång sög en tjej av en kille på uteserveringen. Minns att jag undrade var alla tog vägen, både personal och kunder,  och efteråt fick jag höra vad som hänt.
  • Anonym (Laika)

Är det Ts stora dröm här i livet? Att bete sig så här är samma sak som att vara en äcklig blottare, och det är straffbart. Och sedan blir personen kallad för blottaren av alla och envar. Och det är inget att vara stolt över. Bara flytta till en annan stad.

• Anonym (Laika)

"Synonymer till blottare: exhibitionist, pervo, snusker, ful gubbe"

• Anonym (i)

Jag önskar mig en ny politikerhelikopter i skärgården till midsommar!

Vad roligt det hade varit om Murre eller Jimmie fyllnade till för mycket och gjorde en "Borg" Solig 

Lite skämmiga politikeruttryck piggar alltid upp!

• Anonym (Vedervärdigt)

Det är ett sexuellt ofredande att oombett göra sånt inför andra människor. För att inte tala om sunkigt och totalt förståndshandikappat. 

• tkisågildytebO

Efter 30 fick jag nya perspektiv. Innan hade jag nog bara ryckt på axlarna även om jag själv aldrig skulle spåra så. Det har nog att göra med hur jag skulle se på en kvinna som slängde fram brösten på motsvarande sätt, närmre 20 hade det varit extas och en trevlig krydda, nu skulle det ju vara rent patetiskt, otroligt avtändande 

• Anonym (Dase Stark)
    Anonym (i) skrev 2024-06-09 19:13:14 följande:

Jag önskar mig en ny politikerhelikopter i skärgården till midsommar!

Vad roligt det hade varit om Murre eller Jimmie fyllnade till för mycket och gjorde en "Borg"  // Solig 

Lite skämmiga politikeruttryck piggar alltid upp!

Murre sägs ha 20 cm.
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-09 20:20:40 följande:
    Murre sägs ha 20 cm.
    Det blir en stor helikopter då:D

Var kommer den informationen från?
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?