• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Vedervärdigt)
    PunkPyret skrev 2024-06-23 00:11:38 följande:
    Mer än på garden partyn kan jag säga
    Att bete sig billigt är inget att stoltsera med. Blottare är bara patetiska. 
  • Anonym (i)

Ingen som varit på midsommarfest där någon skevade ur och gjorde en helikopter ala Borg?

• PunkPyret
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-23 00:14:57 följande:
    Att bete sig billigt är inget att stoltsera med. Blottare är bara patetiska. 
    Blottare är i min värld de som visar könet, kille eller tjej. Men det kanske vi har olika uppfattning om, jag vet inte. Att släppa ut pattarna brukar uppskattas av många är min erfarenhet. Det gav i varje fall mig i yngre år många sköna stunder, inte sällan med flera killar samma natt.
  • Anonym (Vedervärdigt)
    PunkPyret skrev 2024-06-23 23:43:42 följande:
    Blottare är i min värld de som visar könet, kille eller tjej. Men det kanske vi har olika uppfattning om, jag vet inte. Att släppa ut pattarna brukar uppskattas av många är min erfarenhet. Det gav i varje fall mig i yngre år många sköna stunder, inte sällan med flera killar samma natt.
    Lika billigt det. 
  • Anonym (Dase Stark)
    PunkPyret skrev 2024-06-23 23:43:42 följande:
    Släpp loss tuttarna i frihet, det är omtyckt.
  • PunkPyret
    Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-24 00:10:26 följande:
    Släpp loss tuttarna i frihet, det är omtyckt.
    Det är också min erfarenhet. Älskar uppmärksamheten. 
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-23 23:49:35 följande:
    Lika billigt det. 
    Ja billiga brudar får uppleva mycket. Vi får 3- och 4-kanter, dubbelmackor, sex med publik, härligt tjejsex osv. Jag har och har haft mycket roligt i livet. Och det är inte slut än!
  • Anonym (Vedervärdigt)
    PunkPyret skrev 2024-06-24 23:55:03 följande:
    Ja billiga brudar får uppleva mycket. Vi får 3- och 4-kanter, dubbelmackor, sex med publik, härligt tjejsex osv. Jag har och har haft mycket roligt i livet. Och det är inte slut än!
    Ja, ni får vara med om mycket. Allt utom kärlek och männens respekt.

Folk utan självrespekt som reducerar sig själva till sexuella objekt kommer att bli detta också. Avhumaniserade och utnyttjade. För att slutligen slängas på tippen där de hör hemma med alla övriga trasiga skräpsaker.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-25 00:35:58 följande:
    Ja, ni får vara med om mycket. Allt utom kärlek och männens respekt.

Folk utan självrespekt som reducerar sig själva till sexuella objekt kommer att bli detta också. Avhumaniserade och utnyttjade. För att slutligen slängas på tippen där de hör hemma med alla övriga trasiga skräpsaker.
    Sen finns det som inte kommit närmare en dejt än när morsan klipper dem också såklart.
  • Anonym (Vedervärdigt)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-06-25 08:33:12 följande:
    Sen finns det som inte kommit närmare en dejt än när morsan klipper dem också såklart.
    Ja, såna som du. Hälsa morsan och hoppas din nya pojkfrisyr blev fin. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?