• t123

BF december 2023

Hej! Startar en tråd för oss med BF i december 2023 😀 Jag är beräknad precis i månadsskiftet november-december men har gått över tiden de andra gångerna så det är nog lika bra att ställa in sig på decemberbebis 😅

Hoppas tråden fylls på nu framöver!

• Svar på tråden BF december 2023
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 06:34:17 följande:

Godmorgon tjejer. Blött mer under natten och fick ett hårt uppvak till dagens tester. 😭❤️?????

//

Såååå himla tråkigt 😭❤️ Så ledsen för din skull! Såklart skönt att ha något att förhålla sig till istället för att bara gå och undra men ändå, så tufft 😔 Nästa gång måste det vara er tur!
  • Cykelhjul
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 06:34:17 följande:

Godmorgon tjejer. Blött mer under natten och fick ett hårt uppvak till dagens tester. 😭❤️?????

Men nej! Gråter
    Jag beklagar verkligen Syskonförsök, så himla tråkigt :( 
  • Anonymcola

Syskonförsök: Meen fy så tråkigt!😩 Beklagar verkligen!❤️❤️

• Skåne97

Jag hoppar in här! Jag och min sambo har försökt i 2.5år varav 1.5 med ältest och senaste 10 månaderna med letrozol. Vi skulle egentligen anmäla mensstart denna gången för att få påbörja ivf, men det blev vårt första plus någonsin istället. Glad Enligt senaste mens går jag in i vecka 6 imorgon, dvs att jag är 4+6 idag. Har inte tagit något test på ett par dagar nu men fick ett starkt i morse vilket känns bra, dock är jag lite orolig för att jag tidigare hade molvärk men som jag inte kännt av så mycket de senaste dagarna. Är förstoppad och galet trött men hade velat ha mer konkreta symptom som man kan koppla till graviditeten, tex illamående. Har så svårt att ta in det efter att försökt så länge så det känns nästan som att jag lurar mig själv och att jag hittar på det. Obestämd

• Anonymcola
    Skåne97 skrev 2023-04-12 13:10:27 följande:

Jag hoppar in här! Jag och min sambo har försökt i 2.5år varav 1.5 med ältest och senaste 10 månaderna med letrozol. Vi skulle egentligen anmäla mensstart denna gången för att få påbörja ivf, men det blev vårt första plus någonsin istället. Glad Enligt senaste mens går jag in i vecka 6 imorgon, dvs att jag är 4+6 idag. Har inte tagit något test på ett par dagar nu men fick ett starkt i morse vilket känns bra, dock är jag lite orolig för att jag tidigare hade molvärk men som jag inte kännt av så mycket de senaste dagarna. Är förstoppad och galet trött men hade velat ha mer konkreta symptom som man kan koppla till graviditeten, tex illamående. Har så svårt att ta in det efter att försökt så länge så det känns nästan som att jag lurar mig själv och att jag hittar på det. Obestämd

Stort grattis Och välkommen!! Förstår att det måste kännas overkligt kommer ni göra ett tidigt ultraljud om du har hunnit tänka något kring det?😊
  • Syskonförsök

Tack alla för sympati❤️ jag lämnar er nu men håller tummarna stenhårt att de går vägen för er allihop ❤️

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-04-12 15:58:17 följande:

Tack alla för sympati❤️ jag lämnar er nu men håller tummarna stenhårt att de går vägen för er allihop ❤️

Och jag håller tummarna stenhårt för er också! ❤️
  • Escjohansson

Hej alla,
    Hoppas det går bra att jag hoppar in här också. Glad Plussade igår, vårt första barn och vårt allra första plus efter att ha försökt i ett halvår. Är såå nervös och såklart förväntansfull Skrattande 
    Enligt NC är BF den 17/12 och är nu i v.4+3, jag har inga direkta symptom mer än lite molnande värk ibland, speciellt på kvällen och mycket flytningar(förlåt för TMITyst). Är såklart orolig för så fort vi fick se plusset börjar huvudet automatiskt planera framtiden, och man blir direkt rädd för vad man kan förlora vid ett MF. Gissar att jag kommande veckor kommer vara ett nervvrak!

Hur tidigt brukar ni andra berätta för närstående? 

Svar på tråden BF december 2023