Exakt samma här.
alltså de kommer och går lite, men de är så ofantligt lite. Främst är det lite när en torkar sig men kommer egentligen inget i mensskyddet. Men de är bara att vänta och se om de försvinner och hoppas på det eller om de ökar. Hoppas de är borta till morgonen och inte ökat.
Det låter ju som de gick bra för dig. ❤️ hände detta i samma skede mån tro? Jag går in i vecka 6 imorgon. Idag är ju dag 35 (5+0) när hjärtat ska börja slå på den lille.
Jag kommer ta ett gravtest imorgon, både vanligt och digitalt med veckor för att få en statusbild och sedan se om de ökar eller minskar kommande dagar och vad som händer med blödningen.. har inte bokat tid hos BM eller något än, tänkte ringa idag men nu gjorde jag inte det med allt som hände!
Cykelhjul skrev 2023-04-11 18:22:07 följande:
Syskonförsök- åh nej inte en till som blöder! Jag förstår verkligen rädsla till 1000%. Jag grät ögonen ur mig tillsammans med sambon.
Hur går det för dig blöder du fortfarande?
Min blödning kändes så kraftig och rejäl när jag såg det på pappret då att jag fick en liten chock. Men den varade bara över natten, fyllde nätt och jämt en OB mini tampong. Men jag vet inte om det är mycket eller lite om det ar ett missfall 😔
MEN jag har så otroligt ont i brösten sedan ett par dagar tillbaka och dom är jätte svullna, teststräcket på RSFU stickan var jätte starkt imorse, inga flytningar eller blod, illamående kom idag (gick in i v6) och idag när jag ställde mig upp så högg det rejält i ligament i magen.
så jag lever på hoppet 😅 Jag har VUL 26e och fram tills dess kommer jag nog att hålla andan
Ska du boka tidigt VUL, tänker för att lindra oron? ❤️