• josemaria

    Pappa skriver till yngre tjejer

    Jag mår fruktansvärt dåligt av en grej. Jag kan inte sluta tänka på det då det maler konstant i mitt huvud sedan jag fick reda på det?

    Mina föräldrar har varit lyckligt gifta i över 30 år. Båda är 60+. Från ingenstans säger min mamma att pappa har ?kontakt med tjejer i andra länder?. Han förklarar att det är intressant att veta om andras kulturer. Men så en dag kollar jag i hans mobiltelefon och får se flertal konversationer med yngre tjejer. Det jag hann se var något i stil med att han bad en tjej skicka bild. Hon skrev tillbaka att då får han betala?

    Jag befinner mig i någon slags chock. När jag skriver detta känns det inte ens som min pappa. Är så äcklad. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Så fort jag är med mina föräldrar tänker jag på det. Känns som allt är förstört. Tycker så synd om min mamma med? 


    Har någon annan här varit med om att någon i ens närhet blivit ?gubbsjuk?? 

  • Svar på tråden Pappa skriver till yngre tjejer
  • Anonym (L)
    josemaria skrev 2023-06-05 23:02:24 följande:

    Men varför gillar gubbar inte kvinnor i sin egen ålder? 


    För att gummorna har tröttnat på sex. Man minns den tid då man hade bra sex, då var det med en ung kvinna.

  • Anonym (Fy fan)
    josemaria skrev 2023-06-05 23:02:24 följande:

    Men varför gillar gubbar inte kvinnor i sin egen ålder? 


    Men det är väl ändå inte det viktiga här nu. Din mamma har tagit upp det med dig. Verkar som att hon behöver ditt stöd i detta. Prata med din pappa. Och stötta mamma.
  • Anonym (Palle)
    josemaria skrev 2023-06-05 23:02:24 följande:

    Men varför gillar gubbar inte kvinnor i sin egen ålder? 


    Vi gillar kvinnor i vår egen ålder, men attraheras mer av yngre.
  • Anonym (E)
    josemaria skrev 2023-06-05 23:02:24 följande:

    Men varför gillar gubbar inte kvinnor i sin egen ålder? 


    Det gör de visst, om kvinnorna är attraktiva. Även yngre killar gillar äldre kvinnor, om de är attraktiva.
  • Anonym (Trådläsare)
    josemaria skrev 2023-06-05 22:51:40 följande:

    Så kanske det är? tycker bara det är så sjukt äckligt. Hur kan man som vuxen man tända på små-tjejer. De är ju yngre än vad jag är förmodligen 


    Otroheten mot din mamma är förstås trist, men det känns också viktigt för diskussionen här om det är unga, vuxna kvinnor han har kontakt med eller småtjejer. Vad är det för ålder på de där tjejerna egentligen?
  • Valuta2019
    josemaria skrev 2023-06-05 22:32:59 följande:
    Pappa skriver till yngre tjejer

    Jag mår fruktansvärt dåligt av en grej. Jag kan inte sluta tänka på det då det maler konstant i mitt huvud sedan jag fick reda på det?

    Mina föräldrar har varit lyckligt gifta i över 30 år. Båda är 60+. Från ingenstans säger min mamma att pappa har ?kontakt med tjejer i andra länder?. Han förklarar att det är intressant att veta om andras kulturer. Men så en dag kollar jag i hans mobiltelefon och får se flertal konversationer med yngre tjejer. Det jag hann se var något i stil med att han bad en tjej skicka bild. Hon skrev tillbaka att då får han betala?

    Jag befinner mig i någon slags chock. När jag skriver detta känns det inte ens som min pappa. Är så äcklad. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Så fort jag är med mina föräldrar tänker jag på det. Känns som allt är förstört. Tycker så synd om min mamma med? 


    Har någon annan här varit med om att någon i ens närhet blivit ?gubbsjuk?? 


    finns inget som heter gubbsjuk. yngre tjejer är snyggare och sexigare
  • Anonym (Fy fan)
    Valuta2019 skrev 2023-06-06 12:38:30 följande:
    finns inget som heter gubbsjuk. yngre tjejer är snyggare och sexigare
    Låter som att du saknar sjukdomsinsikt.

    gubbsjuka


    äldre mäns (opassande) intresse för mycket yngre kvinnor eller flickor, vanligen ett symptom på medelålderskris
  • Anonym (Maria)

    Förutom att det är ett brott så är det därför man inte ska snoka i andras mobiler utan lov. Det var inte ditt att läsa.

  • Anonym (Maria)
    josemaria skrev 2023-06-05 22:48:22 följande:

    Förstår inte behovet. Det är väll i denna ålder de ska leva lyckliga o stillsamt ihop. Inte ställa till med såna här saker? 

    Tappar hoppet lite om kärleken? även jag har världens bästa partner vid min sida 


    josemaria skrev 2023-06-05 22:51:40 följande:

    Så kanske det är? tycker bara det är så sjukt äckligt. Hur kan man som vuxen man tända på små-tjejer. De är ju yngre än vad jag är förmodligen 


    Dina föräldrars sexliv är deras ensak! Lägg dig inte i det för barn och föräldrar ska inte hantera varandras sexliv, det är inte sunt alls, det märker du ju själv att du mår inte bra av det.
  • Anonym (E)

    Ska man vara sån så vet du ju ingenting om hur deras äktenskap ser ut. De kan ha en öppen relation. Någon kanske har varit otrogen. Din mamma kanske har en lover boy i din egen ålder. Point being, inte din sak, försök glömma det. Idiotiskt av din pappa som är gift, men det är din mamma som måste hantera detta, inte du. Det enda du behöver inse är att de är människor och inte de superhjältar som vi tror att våra föräldrar är när vi växer upp.

Svar på tråden Pappa skriver till yngre tjejer