• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Anonym (Norrländskan)
    Blev för nyfiken efter det svaga streck igår så gick till apoteket o köpte två digitala test. Det första testet jag använde var det nåt fel på, blev bara tomt på rutan. Så typiskt. Så då fick jag använda det andra på en gång, o då visade det det här 🙈

väldigt svårt o ta in, men jätte kul! Blev på andra försöket 😁
  • Anonym (Norrländskan)
    Natalina1451 skrev 2023-08-08 12:31:13 följande:
    //

Känns heeeelt sjukt, kan inte förstå det ❤️ 

hänger kvar i tråden dock, vi brukar alltid få ett missfall innan ett barn tyvärr men hoppas på att det går vägen dire denna gången! Och för att jag gärna vill se en massa fler pluss här i tråden, tror det är en bra månad för alla!
    Stort grattis!
  • Anonym (Anonym)

Norrländskan : grattis grattis!! Gud vad kul!!

• Horisonten
    Natalina1451 skrev 2023-08-08 12:31:13 följande:
    //

Känns heeeelt sjukt, kan inte förstå det ❤️ 

hänger kvar i tråden dock, vi brukar alltid få ett missfall innan ett barn tyvärr men hoppas på att det går vägen dire denna gången! Och för att jag gärna vill se en massa fler pluss här i tråden, tror det är en bra månad för alla!
    Stort grattis ❤️🥰vilken dag är du på??
  • Horisonten
    Anonym (Norrländskan) skrev 2023-08-08 13:25:17 följande:
    Blev för nyfiken efter det svaga streck igår så gick till apoteket o köpte två digitala test. Det första testet jag använde var det nåt fel på, blev bara tomt på rutan. Så typiskt. Så då fick jag använda det andra på en gång, o då visade det det här 🙈

Men åh vad roligt stort grattis!! 🥰❤️
  • Horisonten

Jag börjar bli så rädd och orolig att jag inte är gravid. Varit så säker men nu vet jag inte alls. Rädd för inbillning. lsnske Inte ens var svagt svagt imorse även om både jag och sambon såg de?mår fortfarande illa ömma bröst av och till. Känner av foglossning och ryggen. Molande värk ibland. Alltså avskyr och må såhär och inte veta och kanske inte beror på en graviditet ens. Blir orolig och stressad och min ångest blir så hög. Sambon vill att jag skall vänta och testa till fredag som troligtvis är bim-2 och äl+13 men vet i sjutton om jag klarar det. 

hur vanlig är de med negativt test innan bim om man är gravid och isåfall vilken dag innan kan de vara ?okej? med negativt innan bim fast de ändå är något? så Ledsen nu🥲🥲

• condii

Så roligt med så många pluss! Stort grattis till er! ☀️😍

Anonym (Norrländskan) skrev 2023-08-08 13:25:17 följande:

• Sanlin90

Grattis till ers plus!

jag är på cd 6 har fortsatt småvärk i äggstockar, tog ältest som va supersvagt men hade inte räknat med annat, har dock börjat få yttepyttelite flytningar så tänker vi kanske ska börja köra varannan dag redan!

Svar på tråden BIM Augusti 2023