BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

Norrländskan : grattis grattis!! Gud vad kul!!
Åååh grattis till alla plus!!! Så himla kul!!! ❤️
Jag börjar bli så rädd och orolig att jag inte är gravid. Varit så säker men nu vet jag inte alls. Rädd för inbillning. lsnske Inte ens var svagt svagt imorse även om både jag och sambon såg de?mår fortfarande illa ömma bröst av och till. Känner av foglossning och ryggen. Molande värk ibland. Alltså avskyr och må såhär och inte veta och kanske inte beror på en graviditet ens. Blir orolig och stressad och min ångest blir så hög. Sambon vill att jag skall vänta och testa till fredag som troligtvis är bim-2 och äl+13 men vet i sjutton om jag klarar det.
hur vanlig är de med negativt test innan bim om man är gravid och isåfall vilken dag innan kan de vara ?okej? med negativt innan bim fast de ändå är något? så Ledsen nu🥲🥲
Så roligt med så många pluss! Stort grattis till er! ☀️😍
Grattis till alla plus🤩
Grattis till ers plus!
jag är på cd 6 har fortsatt småvärk i äggstockar, tog ältest som va supersvagt men hade inte räknat med annat, har dock börjat få yttepyttelite flytningar så tänker vi kanske ska börja köra varannan dag redan!