BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Horisonten: Hoppas du bara har för låga hcg nivåer. Du har ett par dagar kvar väl?
med det sagt så är det så enkelt att läsa in symptom i allt. Jag är sån och vipps så visar det sig att man har placebo eller är typ förkyld
Äntligen börjar det närma sig ägglossning för min del. Herregud vad jag håller tummarna att det tar sig!
Och stort grattis alla som plussar i tråden 😍😍
Äntligen börjar det närma sig ägglossning för min del. Herregud vad jag håller tummarna att det tar sig!
Och stort grattis alla som plussar i tråden 😍😍
Håller tummarna för oss båda 😁
Horisonten: Hoppas du bara har för låga hcg nivåer. Du har ett par dagar kvar väl?
med det sagt så är det så enkelt att läsa in symptom i allt. Jag är sån och vipps så visar det sig att man har placebo eller är typ förkyld
Vi är på exakt samma dagar Horisonten!
Här är det 12 dagar sedan jag fick gladgubbe på ägglossningstestet och dagens graviditetstest visade ingenting.. 😔
Känner mig så besviken. Vill ju så gärna 😭
Vi är på exakt samma dagar Horisonten!
Här är det 12 dagar sedan jag fick gladgubbe på ägglossningstestet och dagens graviditetstest visade ingenting.. 😔
Känner mig så besviken. Vill ju så gärna 😭
okej, jag är 30+ och har ett barn på snart två år. har försökt googla men kommer ingenvart. Vad betyder cd?
och hur gör ni alla som ägglossningstestar? förstår hur dom fungerar men är det att dra i gubben direkt och bara ?nu kör vi?.
Vi kör just nu med ?hoppas vi har tur?-metoden..
En till sak som jag verkligen funderat på. Överallt läser man om att ägglossning sker ca 2 veckor innan nästa mens. Men kan man få den precis efter? Eller är det bäst intill omöjligt?
välkommen till Jenns tusen frågor..