1cappuccino skrev 2023-09-06 10:58:39 följande:
@Loidi idag är det 16 dagar sen de satte in embryot. Jag testade negativt imorse och blöder sen i söndags, så nu vet jag att jag inte är gravid denna gång heller

(faan, helvete, skittl!!!) Har fått gråta ut hos kuratorn på reproduktionscentrum nyss, och lyckades få tid redan på måndag för planeringsamtal inför nästa äggplock.
@fs456 okej du kör det långa protokollet. Det har jag inte erfarenhet av men har vänner som väntar barn nu tack vare det. Hoppas att du kommer må hyfsat bra trots hormonbehandlingen. Jag håller tummarna för dig!
@mathilda88 wow vad många ägg. Hoppas att de utvecklas fint så du får många chanser till bebis (och i bästa fall syskon?!)
Ush din stackare!! Tacksamt med kuratorn och så skönt att få nytt planeringssamtal redan på måndag

Håller tummarna för nästa runda
Tyvärr är det lika bottenlöst här då alla mina embryon har dött

Fick besked i förmiddags, timmar innan avfärd för återföringen. Andra gången alla dör nu och allt känns hemskt. Och nu är frågan - de tror att det är äggen som det är fel på, men sambon har historia med upprepade missfall med exet och är 46 år, men honom har de inte granskat närmare på. Vill pusha för det innan vi kör igång tredje försöket. För att vara säker på vem som faktiskt är faktor i det hela så vi kan få rätt på detta utan att slänga fler försök i sjön.