BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Ememem skrev 2023-10-17 21:09:18 följande:
Åh vad roligt att så många plussat, det ger en hopp om att det snart är ens egna tur.
Annacaroline89 - jag älskar monitorn! Är det första barnet? Har ni försökt i 3 månader?
Nej, andra barnet. Vi började försöka lite halvhjärtat i juli typ, men som många vet blir man ju snabbt smått besatt när man väl börjar tänka på det.
Så köpte monitorn o använde den from i september, tröttnade på att inte ha full koll på äl, tycker inte stickor funkat för mig.
Med första barnet försökte vi nästan ett år, men då
famlade man lite i blindo, dålig koll på äl o så då!
Håller tummarna att det tar sig snart för dig! 
@Quesswhat - neeej så tråkigt 💔 lider med dig!!
Måste bara fråga angående ägglossningstest, om jag får ingen stegring i flera dagar, sen ena morgonen börjar de bli starkare, mitt på dagen lika starkt som kontroll, morgonen dagen efter lika starkt som kontroll. Räknas de som ett posetivt test morgonen de börja stega upp, eller mitt på dagen eller dagens efter de va starkt med 😅?
Måste bara fråga angående ägglossningstest, om jag får ingen stegring i flera dagar, sen ena morgonen börjar de bli starkare, mitt på dagen lika starkt som kontroll, morgonen dagen efter lika starkt som kontroll. Räknas de som ett posetivt test morgonen de börja stega upp, eller mitt på dagen eller dagens efter de va starkt med 😅?
#534 xxHalloweenXx
Så länge ÄL testet är positivt så har inte ägget släppt än. Jag räknar med ÄL 24 timmar efter det senaste positiva testet :)