• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Ememem
    Minmillis skrev 2023-10-20 13:10:25 följande:
    Jag tycker att det ser lovande ut!
    Har du gjort något med bilden?
  • Ememem
    Lyksa skrev 2023-10-20 12:05:51 följande:
    Inom tiden. Syns något alls?
    Jag ser tyvärr inget på den bilden.
  • DrömlivetiHD
    inezp skrev 2023-10-18 20:39:00 följande:

Vet att vi är många som känner samma. den här eviga väntan alltså.. känns personligen som ren tortyr denna månaden. 
    Gör allt i min makt för att ta det lugnt och tänka att "det som blir det blir.."
    MEN, idag har jag till och från haft en rätt intensiv brännande/svidande känsla i livmoder-området, väldigt centrerat mitt på liksom.. en vecka till BIM.. 
    Nån annan som känner igen detta eller kan jag bara ha blivit knäpp? Spöke

Jag var precis på väg att skriva ett liknande inlägg. Jag har haft en "svidande" mensvärk vid flera tillfällen sen ÄL. Nu är det 1 vecka till bim och jag ligger i sängen med mensvärk. Blir så fundersam. Börjar fundera på om det kan vara ÄL nu och att jag tog fel på datumet förra helgen.. Eller kan det vara något tecken på att ägget befruktats? Ah, jösses. Man blir verkligen knäpp på alla små tecken 😆
  • Villblimamma98

Jag plussade i början av förra veckan men tror tyvärr jag har ett pågående missfall just nu. Så långvarig var den lyckan 🥲

• Ememem
    Villblimamma98 skrev 2023-10-21 05:06:24 följande:

Jag plussade i början av förra veckan men tror tyvärr jag har ett pågående missfall just nu. Så långvarig var den lyckan 🥲

Åh nej.. varför tror du det?
  • Villblimamma98
    Ememem skrev 2023-10-21 06:13:32 följande:
    Åh nej.. varför tror du det?
    Jag blöder väldigt mycket med en del klumpar... 1177 tror också missfall. Vågar inte ta ett gravtest för misstänker det kommer stå ej gravid 😢
  • inezp
    DrömlivetiHD skrev 2023-10-20 21:34:58 följande:
    Jag var precis på väg att skriva ett liknande inlägg. Jag har haft en "svidande" mensvärk vid flera tillfällen sen ÄL. Nu är det 1 vecka till bim och jag ligger i sängen med mensvärk. Blir så fundersam. Börjar fundera på om det kan vara ÄL nu och att jag tog fel på datumet förra helgen.. Eller kan det vara något tecken på att ägget befruktats? Ah, jösses. Man blir verkligen knäpp på alla små tecken 😆
    Tänkte precis som du... Men är (nästan) säker på att ägglossning inföll en vecka innan. Och ja, funderade också på om den där brännande/svidande känslan kan vara att ägget fäster vilket borde vara rimligt en vecka efter ÄL. 
    Många olika konstiga symptom och signaler kroppen ger en.. Gäller att hålla sig i kragen så man inte blir galen på kuppen! Tyst
    Med det sagt tycker jag ändå man ska våga tro på sin intuition!!
    Håller tummarna!! 
  • bebissugen91
    Villblimamma98 skrev 2023-10-21 06:26:03 följande:
    Jag blöder väldigt mycket med en del klumpar... 1177 tror också missfall. Vågar inte ta ett gravtest för misstänker det kommer stå ej gravid 😢
    Åh nej vad tråkigt fina du 😪 blev så glad att du hade plussat nu igen efter din kemiska ❤️
  • Villblimamma98
    bebissugen91 skrev 2023-10-21 14:14:12 följande:
    Åh nej vad tråkigt fina du 😪 blev så glad att du hade plussat nu igen efter din kemiska ❤️
    Tack! ❤️ jag tänker nog hoppa på bim november tråden. Jag och min man vill nog försöka igen direkt så fort blödningarna slutat. Hört man är mer fertil direkt efter men vet inte om det faktiskt stämmer... hoppas inte min cykel blir för oregelbunden nu bara 😅❤️
  • bebissugen91
    Villblimamma98 skrev 2023-10-21 14:24:00 följande:
    Tack! ❤️ jag tänker nog hoppa på bim november tråden. Jag och min man vill nog försöka igen direkt så fort blödningarna slutat. Hört man är mer fertil direkt efter men vet inte om det faktiskt stämmer... hoppas inte min cykel blir för oregelbunden nu bara 😅❤️
    Hade vi nog också velat göra! Har hört många som har försökt direkt efter mf och plussat igen 😊 stort lycka till!
Svar på tråden BIM oktober