• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-31 20:14:12 följande:

Har någon hört att Therese har pratat något om gay

Wilmer sa ju åt Therese att hon sagt så....Therese hade sagt åt dem som hon klickade före med att ska ni vara med gayman Ken eller modekvinnan Els-Marie...
  • molly50
    Nandez skrev 2023-10-31 19:59:01 följande:
    Ja, verkligen, det var obehagligt
    Ja,fast jag kan samtidigt förstå Ken också.
    Det Therese har sagt är inte ok.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-31 19:59:30 följande:
    Håller med dig att man tar öppet saker som irriterar.....Nu kom det fram vad Tehrese sagt om Ken och då förstår jag att han känner sig kränkt......Förstår att alla andra också är arga för så som hon sagt är inte ok.
    Ja,fast det hade kanske räckt om Ken själv hade tagit upp det med Therese istället för att gadda ihop sig med alla andra. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 21:00:32 följande:
    Ja,fast jag kan samtidigt förstå Ken också.
    Det Therese har sagt är inte ok.
    Jag kan också förstå Ken. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 21:01:44 följande:
    Ja,fast det hade kanske räckt om Ken själv hade tagit upp det med Therese istället för att gadda ihop sig med alla andra. 
    Men Therese har involverat dem som hon paktade  med innan hon blev tvungen att byta lag. Hade Ken och hon tagit det ensamma då hade hon nog blånekat allt och påstått att Ken hittar på. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-31 21:50:58 följande:
    Men Therese har involverat dem som hon paktade  med innan hon blev tvungen att byta lag. Hade Ken och hon tagit det ensamma då hade hon nog blånekat allt och påstått att Ken hittar på. 
    Ok. Det måste jag ha missat då. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 21:55:40 följande:
    Ok. Det måste jag ha missat då. 
    Vad jag förstod i kvällens avsnitt så sa Wille att hon frågat det andra typ så här ska du vara i gayman laget eller i modekvinnans lag....tror inte jag hörde så fel vad Wille sa då är ju dem hon paktade med involverade i vad hon sa....Nå skit samma tycker i alla fall att Therese kan be om ursäkt för vad hon sagt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-31 22:04:53 följande:
    Vad jag förstod i kvällens avsnitt så sa Wille att hon frågat det andra typ så här ska du vara i gayman laget eller i modekvinnans lag....tror inte jag hörde så fel vad Wille sa då är ju dem hon paktade med involverade i vad hon sa....Nå skit samma tycker i alla fall att Therese kan be om ursäkt för vad hon sagt.
    Ok. Ja,i så fall är det ju illa.
    Ja,det håller jag med om. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 22:10:03 följande:
    Ok. Ja,i så fall är det ju illa.
    Ja,det håller jag med om. 
    Vi får se om dem kan bli vänner eller om dem fortsätter bråka....men det kommer att bli sämre resultat i tävlingarna om dem bråkar.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst