• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • molly50
    Nandez skrev 2023-10-31 23:04:11 följande:
    Absolut men han skulle ha tagit snacket ensam med henne så som hon ville. Ingen annan hade med det är göra. Ken verkade njuta av att konfrontera henne inför alla
    Ja,det var ju också fel. 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-01 13:05:35 följande:
    Ja,det var ju också fel. 
    Japp
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-31 23:02:20 följande:
    Hörde du att hon sa det
    Detta har hon sagt innan hon var tvungen att byta lag......Jag kommer inte i håg detta...får väl ta och strema alla program så man hör hennes ord.
  • Jhannis

Det har väl varit mobbning och Paj kastning i vart enda Robinson en längre tid....Alla kommer inte överens med alla på det sociala sättet som dem egentligen behöver göra.

Minns ni inte när Mattias blev en en ordentligt hackkykling av Hayes....Där fick programledaren gå i melllan.

Förra året tryckte en deltagare en annan i sanden där även produktionen fick gå imellan för annars hade det kunnat gå illa....Så nog har det varit tjafs på Robinson.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 19:21:18 följande:
    Detta har hon sagt innan hon var tvungen att byta lag......Jag kommer inte i håg detta...får väl ta och strema alla program så man hör hennes ord.
    Ok
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 19:30:47 följande:

Det har väl varit mobbning och Paj kastning i vart enda Robinson en längre tid....Alla kommer inte överens med alla på det sociala sättet som dem egentligen behöver göra.

Minns ni inte när Mattias blev en en ordentligt hackkykling av Hayes....Där fick programledaren gå i melllan.

Förra året tryckte en deltagare en annan i sanden där även produktionen fick gå imellan för annars hade det kunnat gå illa....Så nog har det varit tjafs på Robinson.

Det var gruppmobbing mot henne

Tjafs har det var men mobbing så öppet minns jag inte
Svar på tråden Robinson 2023 Höst