• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-31 22:19:49 följande:
    Vi får se om dem kan bli vänner eller om dem fortsätter bråka....men det kommer att bli sämre resultat i tävlingarna om dem bråkar.
    Ja,precis.

Ja,det återstår att se. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-31 20:27:39 följande:
    Wilmer sa ju åt Therese att hon sagt så....Therese hade sagt åt dem som hon klickade före med att ska ni vara med gayman Ken eller modekvinnan Els-Marie...
    Hörde du att hon sa det
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-10-31 21:00:32 följande:
    Ja,fast jag kan samtidigt förstå Ken också.
    Det Therese har sagt är inte ok.
    Absolut men han skulle ha tagit snacket ensam med henne så som hon ville. Ingen annan hade med det är göra. Ken verkade njuta av att konfrontera henne inför alla
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-10-31 21:01:44 följande:
    Ja,fast det hade kanske räckt om Ken själv hade tagit upp det med Therese istället för att gadda ihop sig med alla andra. 
    Just så tycker jag med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-31 21:02:10 följande:
    Jag kan också förstå Ken. 
    Absolut, det är inte det jag menar. Han skulle ha prata med enbart henne utan gruppen. Han verkade njuta av att dra det inför hela gruppen  
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-31 21:50:58 följande:
    Men Therese har involverat dem som hon paktade  med innan hon blev tvungen att byta lag. Hade Ken och hon tagit det ensamma då hade hon nog blånekat allt och påstått att Ken hittar på. 
    Dom hade kunnat ta upp det bara dom, vad dom skulle ha sagt då vet ingen mer än dom
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-31 22:04:53 följande:
    Vad jag förstod i kvällens avsnitt så sa Wille att hon frågat det andra typ så här ska du vara i gayman laget eller i modekvinnans lag....tror inte jag hörde så fel vad Wille sa då är ju dem hon paktade med involverade i vad hon sa....Nå skit samma tycker i alla fall att Therese kan be om ursäkt för vad hon sagt.
    Absolut men Kens beteende var inte okej i kvällens avsnitt heller 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-31 22:19:49 följande:
    Vi får se om dem kan bli vänner eller om dem fortsätter bråka....men det kommer att bli sämre resultat i tävlingarna om dem bråkar.
    Tror att Therese kan bli utfryst
Svar på tråden Robinson 2023 Höst