BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Så surt om ägglossning sker i helgen för då är jag bortrest...
Bim +2, ingen mens i sikte, inga tecken som helst på att den ska komma, förutom fruktansvärt ömma bröst? Gravtest nu på morgonen så negativt det kan bli..
Vet inte vad jag ska tro 😫 mensen brukar kunna gå o klocka, men efter bim ska man väl kunna testa?! 
Godmorgon, ni som har varit gravid, skulle ni vilja dela med er av era tempkurvor😄 Skulle vara intressant och se. Är nojig att jag inte har tillräcklig hög temp för att vara gravid, är på ÄL +9, och temperaturen ligger bara på 36,50 ungefär. Så kanske lika bra att ställa in sig på att mensen kommer nästa vecka
Godmorgon, ni som har varit gravid, skulle ni vilja dela med er av era tempkurvor😄 Skulle vara intressant och se. Är nojig att jag inte har tillräcklig hög temp för att vara gravid, är på ÄL +9, och temperaturen ligger bara på 36,50 ungefär. Så kanske lika bra att ställa in sig på att mensen kommer nästa vecka
@ememem
såhär brukar mina tester se ut. Detta är min förra cykel när jag blev gravid Den 30/9 slog det i för sig om rätt snabbt den dagen. Kanske att det är på gång ändå...

Och detta är min cykel nu när jag testar

Tjatalagom (kan inte citera)
Okej, får hoppas på det. Så här ser min temp ut just nu😊
Hej, har följt er några dagar, kommer också ha bim någon gång i november, men inte haft min ägglossning ännu.
SaMoe- så frustrerande och trist! 😔 kan du ha haft senare ägglossning denna månaden?
Höst2023 - din kurva ser bra ut! 😊
Kolla vad som precis kom upp på mitt flöde på instagram, intressant haha 
Cececilia - kunde inte citera 💁 ja, såå frustrerande när mensen är som en klocka annars 😫 ja, jag har inte tempat eller testat något, så det är mycket möjligt!
Så då finns de en chans att den fortsätter lysa med sin frånvaro, men att det är för tidigt att testa?! 🤪
Tjatalagom (kan inte citera)
Okej, får hoppas på det. Så här ser min temp ut just nu😊