BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Bim +3 idag, ingen mens i sikte men heller inget positivt gravtest än 😫
Alltså alla dessa tvetydiga känslorna jag har i kroppen nu, rycks mellan lyckorus och förtvivlan att det kanske inte är något iallafall 😫
Så ska jag försöka tänka på en tenta som ska lämnas in (helst idag) men senast måndag 🙈
I övrigt har jag aldrig haft så ömmande bröst som nu, och inte heller så länge.. ursäkta too much info, väldigt mycket flytningar och molvärk över livmodern..
Dessa tre dagar efter bim har varit de längsta någonsin 😤
Dålig känsla för denna cykel.. jämför jag med mina tidigare graviditeter hade jag högre temp vid det här laget efter äl.. å andra sidan sov jag lite knas i natt, vaknade vid halv fyra, somnade om, vaknade igen halv fem och tempade 36.57, somnade om och vaknade min vanliga tid vid halv sex och tempade då 36.27.
Jag brukar alltid få högre temp om jag sover oroligt så blev förvånad att den sista var lägre. Valde ändå att behålla den tempen men får väl se vad morgondagen ger.

Okej hjälp, bollplank!
Idag är bim. Jag har testat negativt igår, alltså JÄTTEnegativt. Jag tror att mensen kom idag. Redan igår efter lite vuxentid kom det lite blod. Idag har det bara varit som rosa på pappret när jag kissat. Den brukar komma igång ganska direkt liksom 🤔 men testade ju helt klart negativt igår.
Är mensen bara sen eller är det någon form av nidblödning? Vill inte våga hoppas igen, men asså...
Testade imorse igen med ett testa tidigt och strecket var starkare. Men är ändå lite ledsen och orolig då min temp inte ökar mer. Har bim imorn så är orolig att tempen dippar och mensen kommer när som🙁

Okej hjälp, bollplank!
Idag är bim. Jag har testat negativt igår, alltså JÄTTEnegativt. Jag tror att mensen kom idag. Redan igår efter lite vuxentid kom det lite blod. Idag har det bara varit som rosa på pappret när jag kissat. Den brukar komma igång ganska direkt liksom 🤔 men testade ju helt klart negativt igår.
Är mensen bara sen eller är det någon form av nidblödning? Vill inte våga hoppas igen, men asså...