- 

En del bönder och deras valda fruar har det skrivits flera år efter. När dem gift sig, nr dem får barn och vet inte allt som skrivs om dem efteråt. Inte alla, men några bönders liv skrivs det en hel del om långt efteråt.Nandez skrev 2023-12-07 22:34:11 följande:Tänkte mer på längre sikt En del bönder och deras valda fruar har det skrivits flera år efter. När dem gift sig, nr dem får barn och vet inte allt som skrivs om dem efteråt. Inte alla, men några bönders liv skrivs det en hel del om långt efteråt.Nandez skrev 2023-12-07 22:34:11 följande:Tänkte mer på längre sikt
- 

Jag tror med att Jens blir ensam. Han är inte mogen för kärlek för han litar inte på sig själv.FtS70 skrev 2023-12-13 17:07:00 följande: Jag tror med att Jens blir ensam. Han är inte mogen för kärlek för han litar inte på sig själv.FtS70 skrev 2023-12-13 17:07:00 följande:Om någon av bönderna har chans med någon av sina på sikt är det väl Micke. Kan inte tro att Mimmi lever med Erik (?) om ett år och tror tyvärr att Jens förblir ensam. Känns som att Erik ställer upp i programmet som om det vore Robinson, för att vinna. 

Mimmi vet jag heller inte....Båda killarna är nog för på. Men jag hoppas ändå att hon väljer Erik.

Micke förhoppningsvis väljer Marjette...
- 

Sabina verkar vara en fin tjej trots allt som sker runtom henne. Stark personlighet har hon.Nandez skrev 2023-12-13 20:05:21 följande: Sabina verkar vara en fin tjej trots allt som sker runtom henne. Stark personlighet har hon.Nandez skrev 2023-12-13 20:05:21 följande:Inte lätt för Sabina heller 

- 

Karlar !!!???? Får dem gosa och mysa och höra smicker då faller dom som trän...Tror inte det är äkta kärlek att vara kär i två. 
- 

Stackars Jens 
- 

Egentligen så skulle Jens diskas för enligt tidningarna så har Jens och Alexandra haft telefonkontakt under hela inspelningen trots att han varit på andra dejter med det andra tjejerna. 
- 

Jenny beter sig som om hon var redan ett säkert val. Och nu har hon snurrat till det hos Micke. MEN Marjette är ett säkrare val....Fasen hoppas han fattar detNandez skrev 2023-12-13 20:25:31 följande:Det tror inte jag heller Jenny beter sig som om hon var redan ett säkert val. Och nu har hon snurrat till det hos Micke. MEN Marjette är ett säkrare val....Fasen hoppas han fattar detNandez skrev 2023-12-13 20:25:31 följande:Det tror inte jag heller

Tycker inte om hur Jenny beter sig  
- 

Som man bäddar får man ligga....Jag tror att Jens skickade hem Sabina med för att senare ta kontakt ingen när han är ensam med Alexandra.Nandez skrev 2023-12-13 20:41:05 följande: Som man bäddar får man ligga....Jag tror att Jens skickade hem Sabina med för att senare ta kontakt ingen när han är ensam med Alexandra.Nandez skrev 2023-12-13 20:41:05 följande:Jösses Jens vilken dumskalle 

- 

Nej nej nej Mimmi du valde fel........Nå ditt val. 
- 

Jag tyckte det var fel att välja Jimmie. Han är en statskille och kommer att lämna Mimmi när han lessnar på det tysta livet på Öland....Kommer nog att sakna krogar och statslivet.molly50 skrev 2023-12-13 20:58:22 följande: Jag tyckte det var fel att välja Jimmie. Han är en statskille och kommer att lämna Mimmi när han lessnar på det tysta livet på Öland....Kommer nog att sakna krogar och statslivet.molly50 skrev 2023-12-13 20:58:22 följande:Tycker det var fult av Erik att berätta för Jimmy att Mimmi även hade känslor för honom. 
 Bara onödigt och känns som att han bara ville sätta griller i huvudet på Jimmy.
 Som att Erik var säker på att han skulle välja honom.
 Men nu valde hon Jimmy istället.