Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

Tecum skrev 2023-12-14 19:30:56 följande:
    Men Jens blev ju förälskad i Alexandra redan på Sundbyholm och har satsat helt på henne. Att begära att han plötsligt ska vara med Sabina är inte rätt mot henne heller. Varför kräver ni att en kille ska knäppa av och på känslorna som med en lysknapp?

Han hoppas fortfarande på Alexandra men hon har inte rätt känslor för honom. Hon vill bara vara till lags, för osäker för att säga tydligt nej Men hon borde åkt hem från början och stannat där.
    Ja Jens blev förälskad i Alexandras skönhet, men han kände inte henne då: Han hade väl kunnat säga till produktionen att han vill inte ha 5 st tjejer hem till sig när han redan var förälskad. Han har fört det andra tjejerna bakom ljuset gett dem hopp med kramar och pussar. Hur ska dessa tjejer känna för Jens som inte var den man det trodde? 

Nä han bör nog tänka ordentligt vad han gjort innan han ens försöker bli förälskad igen.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-14 20:02:26 följande:
    Så himla snygg är hon inte, det var nog mer hennes tillmötesgående framtoning. 
    Snygg och snygg hon är vacker. Jens föll för hennes utseende.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 20:12:40 följande:

Så fina dom är

Ja det är dom och jag tror att kärleken kommer att hålla för dem.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-14 20:17:59 följande:

Micke valde rätt, det kan hålla. Mariette vann på upploppet men Jenny körde fult trick ända in i kaklet när hon försökte ge honom skuldkänslor, "för första gången i mitt liv..."

Håller med dig att Jenny körde fula trick för att ge Micke skuldkänslor.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 20:26:41 följande:

Jens och brorsan på lyxhotell så kan det gå

Skrattande Ja så går det när man inte är ärlig från början.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 20:28:05 följande:

Vilket mysigt ställe Micke och Mariette åkte till

Verkligen, men Norrland är det väl inte. Ok skog som här uppe i Norrbotten. Sörlänningar anser väl att allt ovanför Gävle är Norrland, men det stämmer inte.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-14 20:34:37 följande:
    Du är taskig mot Jens, vad skulle han gjort?
    Han hade kunnat låta bli att Messa Alexandra när han var på dejt med det andra. 

Jag hade verkligen hoppats att Jens hade fått hitta kärleken absolut.
  • Jhannis

Så underbara Micke och Marjette är. Nu börjar jag också sakna en man att älska.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 20:44:04 följande:

Det gnistrar inte om Mimmi och Jimmy

Jag tror att när Jimmi åkte till Västkusten efter valet så insåg han att det är där han hör hemma. Det kommer inte bli nåt mellan Mimmi och Jimmi dom är för olika på sättet.
Svar på tråden Bonde söker fru 2023