Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

Nandez skrev 2023-12-13 21:03:17 följande:

Det lät som att det inte var så bra mellan Jimmy och Mimmi i trailern

Det vinklas av tv producenterna för att tittarna ska reagera....Men nä det paret kommer inte att gifta sig. Jag ger dem några månader sen är det över.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-13 21:12:18 följande:

Jens verkar ringa nägon

Ja han får väl chansen att ringa någon att följa med på resan. Undrar om Alexndra vill följa med då hon själv valde att hoppa av....eller vem nu han ringer att följa med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-13 21:10:12 följande:
    Jag tror inte heller att det kommer att hålla, tror att Mimmi blir den som gör slut
    Antingen hon eller han kommer att göra slut.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-13 21:28:54 följande:
    Har svårt att tro det men hon kanske vill ut och resa
    Det är väl beställda resor så någon får han be med......Kommer i håg för nått år sen när en kille reste ensam eftersom ingen av hans deltagare ville följa med. eller om han fick ta en kompis med sig, men han stod i alla fall ensam på Arlanda eller vilken flygfält det var.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-13 21:31:06 följande:
    Jag vet inte om det hade blivit bättre med Erik. Men men,vi får se. 
    Nej ingen ve om det hade varit bättre med Erik....Vi får se till hösten när Bönderna berättar hur det gått.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-13 22:08:56 följande:
    Det ser ut som det. Kl 20.00.
    Ska bli kul hur det går för Micke och Jens
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 19:11:01 följande:
    Jens förstörde för sig själv. Han och Alexandra hade mycket kontakt efter slottet, han sa redan då att Alexandra var den han ville skulle bli kvar sist. Så varför betedde sig hon som hon gjorde.

Jens gav inte de andra tjejerna en chans.
    Håller med dig i vad du skrivit.
  • Jhannis

Nu får vi se om även Micke gör felval......Och om Jens överhuvudtaget får åka på resa.

Svar på tråden Bonde söker fru 2023