Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

Nandez skrev 2023-12-14 20:48:06 följande:
    Ja, det är dom. Förstår det, hoppas att du träffar någonGlad
    Undrar bara hur länge man ska vänta. Har väntat sen -90 talet Rynkar på näsan
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-14 20:48:46 följande:

Tydlig skillnad mellan paren, Micke och Mariette talar om framtiden, Mimmi och Jimmy kommer ingenstans, ser ut som en kompisdejt.

Ja det är verkligen skillnad, man ser vilka som är kära  och inte.
  • Jhannis

Alltså 2 avsnitt nästa vecka och det verkar vara ris och ros .....Jag kommer inte hitta skriva med er när programmet går då jag är nere i södra Sverige och kommer inte åt datorn förrän kring 22.00, men skriver så fort jag sett dessa avsnitt.

• Jhannis
    Hobgoblin skrev 2023-12-14 20:50:28 följande:

Det känns så falskt. Undrar hur många som klarar ... 6 månader till ett år eller mer.
    Brukar ju inte funka så bra om man parar ihop ett antal desperata, bara grejen att göra det på TV?? 

Jag skulle inte kunna göra det på Tv. Nej för 17 heller.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 20:55:26 följande:

Jens är bra barnslig märker man

Han har nog svårt eftersom han aldrig dejtat någon tidigare.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 21:04:51 följande:
    Okej, hoppas på en trevlig resaGlad
    Ja det hoppas jag med. Blir där nere till efter Påsk.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-14 21:04:17 följande:

Mimmi är inte att lita på, så starka känslor och fyra dagar senare har allt dött. Hon är tydligen väldigt ombytlig och det är väl förklaringen till att hon är singel. Nu provar hon väl med Erik, undrar hur länge det håller...

Vi tittare vet inte vad dom pratat om efter valet. Kan vara så att Mimmi fattade att det inte fungerar mellan dem när Jimmi efter två dagar reste hem till Västkuseten .
    Hon har haft några dagar och tänka på om hon verkligen gjorde rätt val, men ändå ville åka på resan som kompis med Jimmi. Annars hade hon fått göra som Jens att åka med sin syster Skrattande

Men ärligt Mimmi och Jimmi passade inte varann.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 21:10:16 följande:
    Tänkte mer på hur han var tillsammans med sin bror
    Jo tyckte jag med att han var lite barnslig. Brodern var mera manlig och förstående och hjälpsam.
  • Jhannis

Nå vi får se om det fungerar med Mimmi och Erik då eller om dem börjar från vänskap och fortsätter att träffas.

Svar på tråden Bonde söker fru 2023