Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

molly50 skrev 2023-12-14 21:16:38 följande:
    Hoppas du får en trevlig resa och att du kommer åt datorn där. Glad
    Tack...Jag har min Lapptopp med mig, men jag kommer att umgås med dotterns familj till ungefär 22.00.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-14 21:19:00 följande:
    Men har hon ens tagit kontakt med honom igen?
    Det såg man i treilern för nästa avsnitt. Erik kommer åkandes med Motorcykeln till henne.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 21:32:06 följande:
    Hur kunde han veta det
    Mimmi hade ringt Jimmi om att hon ville träffas på resan som kompis. Det sa hon när hon satt i soffan på hotellet och pratade med sin syster vad jag hörde.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:36:43 följande:
    Mimmi hade ringt Jimmi om att hon ville träffas på resan som kompis. Det sa hon när hon satt i soffan på hotellet och pratade med sin syster vad jag hörde.
    Jimmi hade hoppats att deras känslor skulle komma tillbaka när det träffas
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 21:41:32 följande:
    Missade det, pratade med maken samtidigt
    Glad
  • Jhannis
    Less is more skrev 2023-12-15 06:36:53 följande:

Blev glad av att se Mickes och Mariettes känslor för varandra. Det bubblade verkligen. Fin resa fick de också!

Håller med dig ...Det var så att jag längtade efter kärlek till en man som jag inte gjort på år och dar. Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-15 18:50:45 följande:

Undrar varför Mickes såg lite betänksam ut i trailern inför nästa program

Det undrar jag med...När Linda frågade om Marjette var där svarade han Nej.....Men jag tror att det är lurendrej och att Marjette precis då måste ha var på nåt annat viktigt. Eller att hon stod i köket och gjorde i ordning Kaffe.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-15 21:21:22 följande:
    Nej hon var inte så tänd som TV4 ville få oss att tro. Som jag skrev tidigare reagerade jag på det hon sa om att fortsätta dejta och ta det lugnt. Så säger man inte om man är förälskad i någon man umgåtts med en hel vecka innan.

Jimmy var iaf tydlig och konsekvent att han vill ha Mimmi. Även fast hon nobbade honom.

Frågan är om hon verkligen känner mer för Erik så det var därför hon dumpade Jimmy så snabbt? 
    Du skriver att Jimmie var konsekvent och ville ha Mimmie.....Hans ord när dem var på resan i västkusten fick mig och rysa. Han nämnde flera gånger att han inte får av Mimmie det han vill ha. Typ (jag får henne inte i säng) Tror han att det skulle hjälpa deras förhållande om dem ligger med varann????? Nej han är en "DON JUAN" och bör söka efter en tjej i hans drömmar.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-15 22:22:49 följande:
    Nej det var Mimmi som berättade det för Jimmy när kamerorna hade stängts av. Han tog illa vid sig och hon fick trösta och förklara sig. De pratade halva natten och kom därför hem sent. Erik trodde de haft sex men fick sen trösta Jimmy som först då fattat att Mimmi hade känslor för två.

Det är inte lätt att välja rätt i en pressad situation, och offentligt dessutom. Men rent statistiskt är det ett dåligt tecken när bonden tvekar mellan två. Det brukar sluta med att det inte blir något. När en självklar favorit växer fram går det bättre.

Mimmi sa något om att hon valde Jimmy för att han lyssnade på henne. Underförstått gjorde inte Erik det på samma sätt. Han verkar vara typen som pekar med hela handen och förväntar sig att kvinnan ska följa. Stämmer också med hans svartsjuka, han vill styra.
    Här håller jag inte med dig...Vart har det kommit fram att Mimmi och Jimmi har pratat hela natten. Vart har det kommit fram att Erik skulle ha trott att Mimmi och Jimmi skulle ha haft sex med varann????

Vart har det kommit fram att Mimmi sagt att Jimmie lyssnade bättre. Och vart har Erik pekat med hela handen. Ok att Erik var svartsjuk på Mimmis party, men Erik hade känslor som han trodde att Mimmi också hade.

Ja det är en pressad situation att ha kameramännen kring sig hela tiden, men det ska alla vara beredda på innan inspelning
  • Jhannis

Hej vänner jag har precis kommit ner till mitt rum så jag har inte hunnit se BF, men ska snart strema . Kollar er inlägg när jag tittat programmen.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-20 21:28:01 följande:
    Hej, roligt att du dyker uppGlad
    Jag kom ner till södra Sverige i går så nu har jag landat här
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-20 21:43:06 följande:
    Välkommen tillbaka! Glad
    Tack försöker hinna var med på FL
  • Jhannis

Har det bara varit typ vad hände sen från förra året......Trodde det skulle fortsätta från årets när bönderna är på resa, men jag hittar inget sånt på Plsy

• Jhannis
    Jhannis skrev 2023-12-20 22:52:12 följande:

Har det bara varit typ vad hände sen från förra året......Trodde det skulle fortsätta från årets när bönderna är på resa, men jag hittar inget sånt på Plsy

Nu hittade jag rätt Bonde söker fru
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-20 20:10:22 följande:

Jimmy verkar väldigt dåligt självförtroende

Jag tror att han tror för massor av sig själv.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-20 20:54:04 följande:

Mimmi och Erik sågs och pratade ut, men som vänner

Ja och det är bra att vara vänner istället för att försöka bli kär på kort tid. Kanske en vacker dag så får Mimmi och Erik varann.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-20 21:00:40 följande:

Micke och Mariette lyckades

Jag såg från början att Micke och Marjette passade varann. Nu bor dem tillsammans och jag är glad för det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-20 21:48:29 följande:

Många man minns från åren som gått

Jag kollade på förra årets en stund för jag hade problem och hitta kvällens BSF, när jag hittade rätt program så tittade jag på Bonde söker fru årets.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-21 20:14:17 följande:

Evelina och Backis passar så bra ihop

Ja det paret passade varann
Svar på tråden Bonde söker fru 2023