• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Nandez
    Tecum skrev 2023-12-14 20:51:49 följande:
    Men det är ju Mimmi som är avvaktande!
    Jimmy är inte så framåt han eller
  • Jhannis

Alltså 2 avsnitt nästa vecka och det verkar vara ris och ros .....Jag kommer inte hitta skriva med er när programmet går då jag är nere i södra Sverige och kommer inte åt datorn förrän kring 22.00, men skriver så fort jag sett dessa avsnitt.

• Tecum

Mimmi är inte att lita på, så starka känslor och fyra dagar senare har allt dött. Hon är tydligen väldigt ombytlig och det är väl förklaringen till att hon är singel. Nu provar hon väl med Erik, undrar hur länge det håller...

• Jhannis
    Hobgoblin skrev 2023-12-14 20:50:28 följande:

Det känns så falskt. Undrar hur många som klarar ... 6 månader till ett år eller mer.
    Brukar ju inte funka så bra om man parar ihop ett antal desperata, bara grejen att göra det på TV?? 

Jag skulle inte kunna göra det på Tv. Nej för 17 heller.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:02:24 följande:

Alltså 2 avsnitt nästa vecka och det verkar vara ris och ros .....Jag kommer inte hitta skriva med er när programmet går då jag är nere i södra Sverige och kommer inte åt datorn förrän kring 22.00, men skriver så fort jag sett dessa avsnitt.

Okej, hoppas på en trevlig resaGlad
Svar på tråden Bonde söker fru 2023